Gå til innhold

Unreal Tournament 3 demo ute nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke noen poste screenshots dere har tatt selv a :D Har ikke pc til å spille det.. Har såå lyst!

 

Here you go :D Prøvde å få litt varierte.

edit: tror ikke jeg hadde absolutt alt på fullt heller. Hadde "post processing" på default, det kunne være 2 hakk høyere -> vivid -> intense. Orker ikke ta flere screens tho :p

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Fant ingen servere som gikk ann å spille på uten lagg :(

Yes..

 

 

Here you go :D Prøvde å få litt varierte.

edit: tror ikke jeg hadde absolutt alt på fullt heller. Hadde "post processing" på default, det kunne være 2 hakk høyere -> vivid -> intense. Orker ikke ta flere screens tho :p

 

 

Takktakk :) Ser rimelig heftig ut :dribble:

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Spillet går glimrende på mitt system også - og ikke minst, godfølelsen fra de tidligere Unreal Tournament-spillene er også til stede for min del. Jeg har savnet det å lage helvete med Flak Cannonen, Rocket Launcheren og Shock Rifla - mine 3 favorittvåpen.

 

Nei, fullversjonen skal definitivt kjøpes og spilles på framtidige LAN jeg kommer til å delta på...

Lenke til kommentar

Ble ikke helt overbevis av grafikken, tror ikke det er fullt utstyrt med high teksturer osv i demoen. En ting som irriterte meg VELDIG var de ekstreme bloom-effektene som de insisterer på at skal brukes og dermed får det til å se ut som det er tåke overalt. Det var imidlertid en smal sak å fikse i configen, syns utseendet (for å spille rimelig prestasjonsmessig) er mye bedre nå:

(ett problem som likevell plager meg mye er det totale fraværet av Anti-aliasing, men det fikses nok etter hvert)

post-132990-1192299792_thumb.png

post-132990-1192299808_thumb.png

Lenke til kommentar
Ble ikke helt overbevis av grafikken, tror ikke det er fullt utstyrt med high teksturer osv i demoen. En ting som irriterte meg VELDIG var de ekstreme bloom-effektene som de insisterer på at skal brukes og dermed får det til å se ut som det er tåke overalt. Det var imidlertid en smal sak å fikse i configen, syns utseendet (for å spille rimelig prestasjonsmessig) er mye bedre nå:

(ett problem som likevell plager meg mye er det totale fraværet av Anti-aliasing, men det fikses nok etter hvert)

 

Lol, bloom er faen meg en pest og en plage som dukker opp i alle "next-gen" spill. :p Så absolutt mye bedre ut på det siste bildet, ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...