Gå til innhold

Vi søker moderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være moderator består i stor grad av å vite når man ikke skal gi advarsler. Det er der modenheten kommer inn. Og så skader det ikke med litt livserfaring når man skal håndtere emner som ofte er sterkt følelsesladet for de involverte. Verden er ikke like sort/hvit når man har gått på noen smeller selv...

 

Nå er det mange yngre mods som gjør en strålende innsats, modenhet er individuelt. Og man har jo alltid de litt eldre i teamet å støtte seg på i starten. Men en nedre grense er nok fornuftig.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Ok. Men må si meg enig med deg, jeg føler meg ganske klar til å gi advarsler nå, i en alder av 16 :)

Og det er nettopp DERFOR det er en aldersgrense på 18år.

Små barn som enda ikke har vokst skikkelig opp, synes det er morsomt å gi advarsler i hytt og pine.

 

Det er det man ønsker å UNNGÅ.

Det skal ikke være NØDVENDIG å gi ut advarsler og sperre brukere ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det blir supert om vi får fler moderatorer - Spessielt en som sitter på CS, HL, WoW, osv forumene.. Lite moderator aktivitet der..

 

EDIT:

Så at Jooakim har sendt søknad.. Han er jo VELDIG aktiv, flink med spill og aktiv på CS forumet( :thumbup::w00t: ) , veit ikke om de andre.

Jooakim er et godt valg folkens. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

:p

 

Er alle adminene blitt tatt ut..? Eller har jeg lest feil, et sted..? :)

 

Må si at vi har mange moderatorer her nå, som selvfølgelig behøvs på et så stor forum, men hvorfor så få som driver med spill? Kun b-real som driver på der.. Kanskje noen moderatorer som kommer inn å ser på rapporterte innlegg, men ingen som er aktiv generelt..

 

Lite tips til Ueand, dotten og resten av teamet. :)

Lenke til kommentar
:p

 

Er alle adminene blitt tatt ut..? Eller har jeg lest feil, et sted..? :)

 

Må si at vi har mange moderatorer her nå, som selvfølgelig behøvs på et så stor forum, men hvorfor så få som driver med spill? Kun b-real som driver på der.. Kanskje noen moderatorer som kommer inn å ser på rapporterte innlegg, men ingen som er aktiv generelt..

 

Lite tips til Ueand, dotten og resten av teamet. :)

Psilocybe eller hva pokker han heter er jo i spilldelen hele tiden, dog mest i WoW vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Mest aktiv i World of Warcraft

 

Aha.. Min feil. Har aldri sett han i Age of Conan, Battlefield, Counter-Strike, Half-Life, Halo, Lord of the Rings Online, The Elder Scrolls forumene..

Heller ikke i

PC-spill

Diskusjoner og spørsmål om PC-spill.

 

EDIT: Kan også være jeg som ikke følger helt med.. Har aldri hørt om han heller.. :p

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Hvem er det som vurderer søknaden? Er det forumstyret eller innvolverer dere alle moderatorne?

 

Søknadene er det styret som vurderer. Moderatorene vil bli gjort oppmerksom på hvem som har søkt (kun brukernavn, ikke fullt navn), slik at de kan komme med innspill, men selve søknadene har ikke moderatorene tilgang til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...