Gå til innhold

Vi søker moderatorer


Anbefalte innlegg

Jeg syns dessverre ikke han passer som noen moderator... Han klarer ikke å holde seg unna usakligheter og kverulerer ofte, og kommer med nedsettende utsagn om de som er yngre enn han ofte.

Har du noen gang skjønt at han veldig ofte skriver sarkasme/ironi?

 

Jeg har jo allerede sagt fra at jeg ikke ønsker å søke ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns dessverre ikke han passer som noen moderator... Han klarer ikke å holde seg unna usakligheter og kverulerer ofte, og kommer med nedsettende utsagn om de som er yngre enn han ofte.

Jeg vet at vi to har hatt noen uenigheter, men vi har strengt tatt diskutert. Jeg har aldri kverulert med vilje, men man oppfatter det gjerne slik (jeg skal innrømme at jeg har tenkt det samme om deg - utenforstående ser sikkert på oss begge som kverulanter^^), men usaklighetene er aldri ment som mer enn humor og de nedsettende kommentarene er aldri ment nedsettende. I så fall er det til noen jeg kjenner i virkeligheten eller som jeg kjenner godt nok til at de vil ta det riktig. Dette er en fordel med å være bruker, som jeg gjerne hadde måttet skjerpe om jeg ble mod. Det er rett og slett ikke alle som tar humoren, og som mod skal humoren være mer tilgjengelig (eller totalt fraværende, som i Dotten sitt tilfelle).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Oi?! Det var litt vel mange..?

 

Men nå er det jo 1,4mill på forumet, så når jeg tenker meg om så burde noen hjelpe JohndoeMAKT med å be folk om å endre emne tittel. :):p

Lenke til kommentar

Men hvor mange av de som er daglige, ukentlige og månedlige brukere, samt inaktive brukere? Er jo også en hel skokk med brukere som har 0-5 innlegg.

Blir litt feil å påstå at vi har 'bare' ~50 moderatorer og over 150 000 brukere. :)

 

Edit: Akkurat når er det: 2123 brukere aktive de siste 15 minutter (1429 gjester, 675 medlemmer, 19 anonyme medlemmer), noe som gir et bedre bilde på omfanget av brukerne.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Edit: Akkurat når er det: 2123 brukere aktive de siste 15 minutter (1429 gjester, 675 medlemmer, 19 anonyme medlemmer), noe som gir et bedre bilde på omfanget av brukerne.

 

Det ligger på rundt 5000-10.000 aktive brukere i døgnet om jeg husker riktig. Dog er det ikke antall brukere som avgjør hvor mye moderator har å gjøre. Det er det antall innlegg og tråder som gjør. Med opp mot 9500 innlegg daglig, samt noen hundre tråder, så er det litt å holde styr på :)

 

Dagens moderatorteam er vel på rundt 40 personer, men ikke aller er til alle tider aktive.

Lenke til kommentar
Jeg syns dessverre ikke han passer som noen moderator... Han klarer ikke å holde seg unna usakligheter og kverulerer ofte, og kommer med nedsettende utsagn om de som er yngre enn han ofte.

Jeg vet at vi to har hatt noen uenigheter, men vi har strengt tatt diskutert. Jeg har aldri kverulert med vilje, men man oppfatter det gjerne slik (jeg skal innrømme at jeg har tenkt det samme om deg - utenforstående ser sikkert på oss begge som kverulanter^^), men usaklighetene er aldri ment som mer enn humor og de nedsettende kommentarene er aldri ment nedsettende. I så fall er det til noen jeg kjenner i virkeligheten eller som jeg kjenner godt nok til at de vil ta det riktig. Dette er en fordel med å være bruker, som jeg gjerne hadde måttet skjerpe om jeg ble mod. Det er rett og slett ikke alle som tar humoren, og som mod skal humoren være mer tilgjengelig (eller totalt fraværende, som i Dotten sitt tilfelle).

 

Det er mulig at jeg ikke har tatt spøken, eller misforstått, og at du syns det samme om meg kan jeg ikke benekte, men så er ikke jeg her for å bli mod heller.

 

Men som sagt, dette er grunnen til at man ikke kan stole på en uttalelse. Jeg har ikke vært SÅ aktiv der du er, så jeg har ingen forutsigning til å anbefale deg, for det jeg har sett av deg, har enten irritert meg, eller gjort meg rett og slett forbanna. (Ikke alt, men nok til å skape et bilde av deg.)

 

Selv er jeg ganske oppmerksom på at jeg kan tråkke noen på tærne å at kanskje noen tar det ekstra sidne jeg har 5000poster, enn noen som hadde hatt 50, men slik er jeg, og kommer ikke til å endre det. Men nå skal det også sies at jeg ikke går inn for å være drittsekk, men jeg svarer gjerne 2 ganger tilbake om noen er mindre høflig mot meg.

 

Tror de fleste er ganske pist på meg, men ting kan ha blitt misforstått, og jeg er som sagt litt brutal på tastaturet (Bokstavelig talt, også)

Lenke til kommentar

Dette er ikke en tråd hvor brukere skal diskutere hverandre.

 

Søknadsfristen er gått ut, vi regner med å bruke 1 til 2 uker før vi utnevner moderator(er). Er det noe man lurer på så er det bare til å ta kontakt på MSN eller PM (kan ta litt tid før man får svar der, grunnet stor pågang for tiden). Med det ønsker jeg alle søkere lykke til og igjen, tusen takk for at man stiller seg til rådighet!

 

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...