Gå til innhold

Vi søker moderatorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Står at man skal skrive en kortfattet søknad, så skrev ikke så formellt selv.

Håper ikke det går utover mine sjangser, heller ikke advarselen jeg fikk i fjor da en idiot postet et bilde med min bruker :-/

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Søker dere moderatorer om ca ... Tre og et halvt år? :)

Hehe, vi kan jo søke sammen da ... :p

Skrevet
Om jeg så hadde vært 18år ville jeg nok ikke blitt tatt inn...

Er nok hovedgrunnen til at de trenger nye moderatorer jeg.,... :!:

ohhh, respekt.

Regner med det var det du ville ha? :)

Skrevet

Søknaden treng ikkje være så veldig formell nei, den er vel i praksis kun for å sjå kven som er interessert. Når brukarane blir valgt ligg hovudvekt av vurderingen på inntrykk frå vedkommande på forumet.

Skrevet (endret)

I søknaden la jeg stor vekt på at jeg bruker Rapporter-knappen flittig, men er det viktig å kunne underbygge slike påstander? I så fall, kan jeg bruke Zeph som referanse siden han har ryddet opp i de mange av de tingene jeg har rapportert den siste tiden? :)

Endret av skag1
Skrevet

Regner med man er mer seriose da.

Damnit, eposten ble ikke sendt for na pga hadde port 25 istedenfor port 26 pa utgaaende epost.

Den skulle egentlig blitt sendt kl 14. :(

Skrevet
I søknaden la jeg stor vekt på at jeg bruker Rapporter-knappen flittig, men er det viktig å kunne underbygge slike påstander? I så fall, kan jeg bruke Zeph som referanse siden han har ryddet opp i de mange av de tingene jeg har rapportert den siste tiden? :)

Hehe ;)

At du har brukt Rapporter-knappen er eit stort pluss. I forrige versjon av forumet fekk me opp kven som rapporterte, dette forsvant diverre med den nye versjonen, men du ser fort kven som er flinke til å rapportere.

Skrevet
Sikkert da man er moden nok til en slik oppgave... Føler meg klar til å gi ut advarsler nå jeg

Ok. Men må si meg enig med deg, jeg føler meg ganske klar til å gi advarsler nå, i en alder av 16 :)

Skrevet
Ok. Men må si meg enig med deg, jeg føler meg ganske klar til å gi advarsler nå, i en alder av 16 :)

Er ikke sikkert du er like "klar" som du tror skal du se. Og det å være moderator består ikke bare av å gi advarsler...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...