Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er i alle fall en GLaDOS i Borealis skipet, så er nok veldig sansynlig at Gordon får Portalgun i Ep3.

Oi, hvor fant du den informasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Står i blueprints av Borealis skipet. Om de beholder den eller ikke er opp til Valve, men så langt så tyder alt på at det er en GLaDOS der :)

EDIT:

Her ser dere da et bilde av Borealis blueprintene, og som dere ser er det en GLaDOS om bord :) Postet dette så dere skal se at jeg ikke tok den tanken rett ut av løse luften :)

borealis_plans_01.jpg

Endret av Vrengtpolvott
Skrevet

Herlig! Så dette for noen timer siden, skal prøve det med en gang jeg kommer hjem fra jobb i dag :) Har prøvd en annen metode tidligere som var litt bugette og fungerte ikke så veldig bra, men denne ser ut til å fungere utmerket.

Skrevet

Men hva med Chell? Tror dere hun kommer til å spille en rolle i episode 3? Hva med Portal 2? Hva skjer der?

Jeg tror at Chell får enda et kortspill, Portal 2, som til slutt spinner inn i episode 3. Så Chell kommer til å følge med Freeman en stund, hjelpe til med portaler, før noe skjer, og Gordon får portalgunnen. ;)

Skrevet

Med tanke på at Chell ikke snakket i Portal tror jeg de vil holde henne som "silent"-character og derfor ikke ta henne med i HL-universet annet enn som cameo. Men portal-gun-en _kan_ det være blir med.

Skrevet

De kunne godt fjernet Chell og satt inn et bilde av anon, fikk hvertfall følelsen av at det var "jeg" som var der, den følelsen ble ødelagt av speilbildet til ei stygg tilfeldig dame som poppet opp i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...