Footy Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 ja, men det er nok bare han som kaller det det... selvopptatt som han er
ze5400 Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 ja, men det er nok bare han som kaller det det... selvopptatt som han er Pussig nok hadde jeg en følelse av han han ikke sa hele sannheten nå han hevdet at det var staben som hadde insistert på å kalle den "Magnusson Device"
Armageddon Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 De blir også kalt magnussons noen ganger.
Beges Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Dere spiller for fort Jeg brukte 2 år på HL2, er ennå ikke ferdig med Ep1 Men jeg har gjort ferdig Portal! Gleder meg til å spille EP2. 2 år? Er det fordi du suger eller er det fordi du er jævlig treg? Kan det være.. at du må knuse alle kassene og sånnt? Tror jeg brukte 4 5 dager... Haha, helst det siste I tillegg liker jeg å starte på nytt flere ganger, eller lagre over saver. Jeg blir også temmelig distrahert av andre spill også men nå har jeg gjort ferdig EP2! Kongespill, gleder meg til 3'ern
perpyro Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Det var faktisk en tig jeg synes var konge her og det var at man etter å ha kjørt over Huntere og beseiret Stridere så var det en bra sluttfrekvens, lang og forklarende og gav en føflelse av valutta for slitet.
Krillekongen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Leste på Wikipedia om Dharma Initiative (LOST) og kom over dette bildet http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6...-_Episode_2.jpg
grimsbo Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Så jeg har hørt/lest at EP3 skal komme ut i desember, er dette sant?
JFM Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Leste på Wikipedia om Dharma Initiative (LOST) og kom over dette bildet http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6...-_Episode_2.jpg Var vell ikke helt slik Dharma-logoen så ut?
Krillekongen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Tja, du kan jo sammenligne selv Kan legge til at det er flere versjoner av Dharma-logoen, bare det i midten som er annerledes. Endret 5. november 2007 av Keith White
Whalecore Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Det er flere assosiasjoner mellom LOST og Half-Life. Faren til Jack i begynnelsen av sesong 1 i LOST minner mye om G-man. Plutselig så er han der, et øyeblikk senere så er han borte. http://www.comnetslash.com/2007/10/15/dhar...in-half-life-2/ Endret 5. november 2007 av xantir
thomassit0 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Så jeg har hørt/lest at EP3 skal komme ut i desember, er dette sant? Jepp, etter å ha brukt over ett år på Ep 2, så har de gjort ferdig Ep 3 på 2 måneder
Armageddon Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 De bruker bare HL2 mapsa bare at man spiller dem baklengs.
JFM Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hvor finner man alt dette fra lost? (hvilket map i hvilket av HL2 spillene?)
Whalecore Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Hvor finner man alt dette fra lost? (hvilket map i hvilket av HL2 spillene?) Har ikke sjekket selv, men det skal være der man møter Vortiganten med den hvite frakken (husker ikke navnet) for første gang. Edit: Episode Two altså. Endret 5. november 2007 av xantir
Dusken Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 De bruker bare HL2 mapsa bare at man spiller dem baklengs. Seriøst? Så til desember spiller vi alt fra HL2 bare vi begynner i feil ende, å ender opp på tog stasjonen?
chokke Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) De bruker bare HL2 mapsa bare at man spiller dem baklengs. Seriøst? Så til desember spiller vi alt fra HL2 bare vi begynner i feil ende, å ender opp på tog stasjonen? Ja, men denne gangen går toget til city 18, som forøvrig er helt lik City 17. Og vi møter He-man, en kamerat av G-men. Og Smith Anderson som leder City 18 klarer ikke si s-lyden, men sier sh-istedet. "Welcome, to shitty 18." Endret 5. november 2007 av chokke
Vrengtpolvott Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Nå må vi ikke glemme partneren She-Man som stepper inn siden Alyx er opptatt med Borealis skipet.
Dusken Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 har de gått tomme for ideer? Smith Anderson minner bare om Matrix. Step-in for Alyx? He-Man, kamerat av G-man? Ham jeg aldri hørt noe om. Vis de har drevet med dette imens de lagde Episode 2, må de ha hatt mye å gjøre, siden Episode 3 virker litt merkelige. Føler at alt blir dratt litt bort fra HL nå jeg.
JFM Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 har de gått tomme for ideer? Smith Anderson minner bare om Matrix. Step-in for Alyx? He-Man, kamerat av G-man? Ham jeg aldri hørt noe om. Vis de har drevet med dette imens de lagde Episode 2, må de ha hatt mye å gjøre, siden Episode 3 virker litt merkelige. Føler at alt blir dratt litt bort fra HL nå jeg. HAHAHA! Tror du på dem? :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå