Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting vi bør fikse er vel at det alltid er minst en våken klokkerekkedeltager som stter på rekka, så ikke det er bortimot fritt fram for å naske ting. Kan ikke huske at dette har vært diskutert før.

en? Grusomt kjett å sitte å "passe på" mutters aleine da?

Lenke til kommentar
En ting vi bør fikse er vel at det alltid er minst en våken klokkerekkedeltager som stter på rekka, så ikke det er bortimot fritt fram for å naske ting. Kan ikke huske at dette har vært diskutert før.

en? Grusomt kjett å sitte å "passe på" mutters aleine da?

 

Mente minst en ;-) Men forsåvidt enig. Regner ikke med at alle har samme døgnrytme, så det går forhåpentligvis i orden.

Lenke til kommentar
Håper noen tar bilder og legger ut :)

 

Blir det noe sanking av poenger på hwbot eller?

Jeg tar hvertfall med kamera :D

 

Jeg er allerede seata, men kommer sikkert innom en tur for å spørre om tips og råd til min HW :)

Du kan jo alltid seate om igjen?

Endre seater som forklart i 1.post, og send meg en PM.

Lenke til kommentar
En ting vi bør fikse er vel at det alltid er minst en våken klokkerekkedeltager som stter på rekka, så ikke det er bortimot fritt fram for å naske ting. Kan ikke huske at dette har vært diskutert før.

 

har ingen planer om å sove så mye, ellers så er disse fine :ph34r:

 

men gleder meg som en unge

 

men jeg har betalt knopflerbruce var det ikke en til?

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
Håper noen tar bilder og legger ut :)

 

Blir det noe sanking av poenger på hwbot eller?

 

Eg skal i alle fall benche 8800ultra, med q6600 på 06 og e8400 på 05 og 03. Men eg håpa at der nokon som vil låne meg en GOD pumpe og blokk til CPUen... Så får prøve tørris evt. nitro. Hvis vi får det då :p

 

Men det første eg må ha hjelp til å få fjerna bakplata som Pac.man limte fast under TEX på abit kortet og få setfsb til å fungere.

 

Har nesten pakka den alt. Manglar berre noko små ting nå.

Lenke til kommentar
Håper noen tar bilder og legger ut :)

 

Blir det noe sanking av poenger på hwbot eller?

 

Eg skal i alle fall benche 8800ultra, med q6600 på 06 og e8400 på 05 og 03. Men eg håpa at der nokon som vil låne meg en GOD pumpe og blokk til CPUen... Så får prøve tørris evt. nitro. Hvis vi får det då :p

 

Men det første eg må ha hjelp til å få fjerna bakplata som Pac.man limte fast under TEX på abit kortet og få setfsb til å fungere.

 

Har nesten pakka den alt. Manglar berre noko små ting nå.

haha...Når jeg poster dette har jeg ikke pakka en drit :!:

Lenke til kommentar
Håper noen tar bilder og legger ut :)

 

Blir det noe sanking av poenger på hwbot eller?

Jeg tar hvertfall med kamera :D

 

Jeg er allerede seata, men kommer sikkert innom en tur for å spørre om tips og råd til min HW :)

Du kan jo alltid seate om igjen?

Endre seater som forklart i 1.post, og send meg en PM.

Sitter sammen med en gjeng jeg planla TG med lenge før jul så blir nok sittende der, men tak for tilbudet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...