Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Nice. Denne lista er en drøy uke gammel, men er vel siste gjeldende for hvem som er med på prosjektet?

 

1.Torstein Sørnes /todda7

2.Nils Thayanantham /Tharsan

3.Jakop Reistad /hyleape

*4.Adrian Jektvik /wheelman

*5.Ola Rundberget /olanru

6.Mattis Rundberget /reidun

7.Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland / Sagart

*8.Knut-Eirik Baade /knopflerbruce

9.Jon Ivar Bæck /pacman

10. Richard Mehland (eller Meland)

11. Thomas Andreè Lian

 

Tok meg friheten å markere de som har meldt seg på tørris-spleiselaget (tar olanru for gitt)

 

Nå poster jeg mye rart her, men stoolman tar vel med rørene på TG, de han skal selge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt).

 

Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg.

Roger that.

 

WheelMan: Slik jeg forstår det skal Jon Ivar være med å klokke, men bare ikke sitte sammen med oss...

Lenke til kommentar
John Ivar og Thomas skal vel ikke være med tror jeg, og Richard skal ikke overklokke :p

 

Da blir det vel ca 500 spenn på hver av de 8 (om ikke fler trekker seg). Og SNAUT 20 kg tørris. Hva mer må vi ut med enn tørrisutgiftene btw?

 

Rart ikke pacman skulle være med da, trodde han var klokkemenneske jeg. DP er heller ikke på lista, er det en glipp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
John Ivar og Thomas skal vel ikke være med tror jeg, og Richard skal ikke overklokke :p

 

Da blir det vel ca 500 spenn på hver av de 8 (om ikke fler trekker seg). Og SNAUT 20 kg tørris. Hva mer må vi ut med enn tørrisutgiftene btw?

 

Rart ikke pacman skulle være med da, trodde han var klokkemenneske jeg. DP er heller ikke på lista, er det en glipp?

 

Er nok korrekt at jeg ikke skal være med ja, grunnen er at lommeboka fant ut at den absolutt ikke likte denne rekka, og at jeg egentlig burde prioritere vennene jeg skal dra sammen med, kan godt hende dette er siste TG hele "vennegjengen" er samlet.

(ja jeg vet det bare er snakk om en 400-500,- ekstra, men den siste tiden har jeg hatt betydelige utgifter jeg ikke hadde regnet med. faktisk så er det såvidt jeg klarer å gå i 0 før TG...)

 

Likevel kan det hende jeg tar meg en tur bortom :)

Lenke til kommentar
Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt).

 

Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg.

 

Sjølvsagt skal eg betale når eg e med :)

 

Men alt dette begynner å blir SVÆRT dyrt... Var 300 + 500 nå? Altså 800 ekstra :S ?

Lenke til kommentar
Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt).

 

Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg.

 

Sjølvsagt skal eg betale når eg e med :)

 

Men alt dette begynner å blir SVÆRT dyrt... Var 300 + 500 nå? Altså 800 ekstra :S ?

 

what? er det plutselig 800kr ekstra? eller 500?

 

Jeg betaler nok uansett med syntes 800 var veldig drøyt....er jo biletten en gang til det...

Lenke til kommentar
Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt).

 

Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg.

 

ansvarlig student som betaler for å ha det gøy

 

John Ivar og Thomas skal vel ikke være med tror jeg, og Richard skal ikke overklokke :p

 

hvem har gitt deg den paniske ideen? jeg er da den thomas du sikter til på lista. har bare vert litt inaktiv i det siste har en jobb og skole eksamen

 

Det er vel litt ekstra for plassene våre, har ikke vi avholdt rad 1 og 2 sete 1-15 da??

Mener jeg leste det tidligere i tråden

 

ang plasser jeg har vert reservert på 2 tidligere plasser av dere men nå er jeg ikke no sted? hva skjer Jon Ivar Bæck (aka Pac-Man) som seater første seateren var olanru

 

hadde vert fint å vite om jeg må seate selv eventuelt hvor er idielt

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...