Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Mere bilder! :D

 

Så ut som dere hadde det morro.

 

Ett lite spørsmål dog:

 

Var det ikke noe NM/Konkurranse i OC?

Virker ihvertfall som det var uinteressant for den/de som følger TG08 (hw.no egne journalister). Ditto på TG08's egne sider.

 

Skuffende synes jeg. :(

 

PS/edit:

Jeg har vagt oppfattet at fjorårsvinner Tharsan vant noe, men hva?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Enten så hadde Netshop infisert Burn'ene med bullepest, eller så er jeg allergisk:P

Eneste forklaringen på en lippe på størrelse med en ostepøsle samt så tørr hud at det var åpne sår.

 

Kan godt ha en liten uke med overklokking hos meg i sommer, men det blir da litt vanskelig før østlandsfolka å komme seg.. Kristiansand->Arendal elns hadde vært en grei plass for mange? Hvor bor du wheely?

 

Til neste oc-samling:

-Trenger variable motstander.

-K-Probe tempometer(nytt ord)

-LN2

-En god chip, ikke noe 5,3gizz på ln2 og 3dm liksom

-GPU-rør

 

 

Ellers må jeg si at jeg storkoste meg og ser frem til å treffe dere igjen. Cpun min har mest sannsynlig dødd under frakt:(

Lenke til kommentar
Enten så hadde Netshop infisert Burn'ene med bullepest, eller så er jeg allergisk:P

Eneste forklaringen på en lippe på størrelse med en ostepøsle samt så tørr hud at det var åpne sår.

 

de var bare forhåndslure, hevn på forhånd av at vi herpa hk'ene dems :!:

 

 

Enig med at sørlander er et fett sted å samles (i like sørlandet).

Men jeg blir nok med uansett hvor vi finner ut at vi skal samles thumbup.gif

 

Hadde det så "

kjempekjekt" som halvparten av folka på rekka hadde sagt....

 

 

Alt i alt konklusjon av tg, HELT KONGE!

Lenke til kommentar
Enten så hadde Netshop infisert Burn'ene med bullepest, eller så er jeg allergisk:P

Eneste forklaringen på en lippe på størrelse med en ostepøsle samt så tørr hud at det var åpne sår.

 

Kan godt ha en liten uke med overklokking hos meg i sommer, men det blir da litt vanskelig før østlandsfolka å komme seg.. Kristiansand->Arendal elns hadde vært en grei plass for mange? Hvor bor du wheely?

 

Til neste oc-samling:

-Trenger variable motstander.

-K-Probe tempometer(nytt ord)

-LN2

-En god chip, ikke noe 5,3gizz på ln2 og 3dm liksom

-GPU-rør

 

 

Ellers må jeg si at jeg storkoste meg og ser frem til å treffe dere igjen. Cpun min har mest sannsynlig dødd under frakt:(

VR's får man kjøp på Elfa, så det må la seg ordne. Skal vi bruke LN2 må vi ha Probe ja, ellers blir det nytteløst.

QX'en til Ghost hadde nok klart 5.5 til 06, men ikke med spennings"grensa" på 1.8v og tørris. :p

 

Jeg må si jeg storkoste meg jeg også, hyggelig å treffe dere og dele erfaringer. :)

Trist med CPUen din. :(

Lenke til kommentar
Enten så hadde Netshop infisert Burn'ene med bullepest, eller så er jeg allergisk:P

Eneste forklaringen på en lippe på størrelse med en ostepøsle samt så tørr hud at det var åpne sår.

Tørr på leppa ble jeg både i år og i fjor, vet ikke hvorfor, men lipsyl ble i alle fall innkjøpt. Det hjalp :) Tørr på henda ble jeg óg. Skulle tro lufta ble fuktig av all den svette nerdinga, men tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Jeg ble ikke tørr på leppene, men derimot var jeg aldri sulten. 2 burgere, 5 appelsiner, et halvt brød, 2 poser potetgull og diverse sjokolade fra netshop var alt jeg spiste. Normalt sett gafler jeg i meg det der på et døgn.

haha, må si jeg ler litt når jeg leser det der :!:

 

Ble ekstremt lite spising på meg også. Men som 2bbi sier så rørte vi veldig, veldig lite på oss da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...