Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vist ikke fått noe, MEN, vi har fått låne en del god hardware:

 

Evga 680i Sli (døde*)

ASUS P5N-T Deluxe

OCZ Reaper 8500

Q6600

 

Og vi har lånt 2 stk 2900pro som er flashet til xt.

 

 

EDIT: glemte ög si at vi fikk låne alt sammen av Netshop

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har vist ikke fått noe, MEN, vi har fått låne en del god hardware:

 

Evga 680i Sli (døde*)

ASUS P5N-T Deluxe

OCZ Reaper 8500

Q6600

 

Og vi har lånt 2 stk 2900pro som er flashet til xt.

 

 

EDIT: glemte ög si at vi fikk låne alt sammen av Netshop

 

Det var et Evga 780i sli vi fikk låne, ikke 680i.

 

Snakket også med Stian hos netshop i dag i forbindelse med at en kamerat skulle ha seg mer ram, og han sa han muligens skulle komme bortom med mer hardware til oss :wee:

 

EDIT:

Og de to 2900 korta lånte dere av meg, ikke netshop...

(hvis dere lurer på hvorfor dere bare har et nede hos dere nå er det fordi jeg har det ene i maskina mi nå, Måtte ha et så jeg fikk maskina opp og gå.)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Som Sindre sa, brukte vi det, og 1. permien var alt det unntatt QX6850 og skjermen som vart brukt, istaden fekk ein q6600 :p

 

BTW, har pakka ned alt OC utstyret mitt... Har ikkje lyst til å benche meir i det heile tatta. Har ødelagd meg sjølv dei siste dagane med veldig lite sovn og mat. Kjøpte utruleg mykje ma, men har ikkje ete meir enn 6 rosinbollar, et eple, ein banan, 3 hamburgere, ein pizza og masse burn... Så den siste dagen driter eg oppi benching. Eg skal sjå film og Chille!

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Nils me skills vant! Men var ikke 13 blank en litt dårlig tid i 1M? Var dere redd for å ødelegge utstyret eller? :p

 

Sindre A: Det ble ikke noe av loddingen med Økonom ser det ut til, så har liksom ikke blitt noe av den turen frem til dere. Er butikkene åpne i dag foresten? I såfall skulle jeg fått kjøpt meg et potmeter!

Lenke til kommentar
Nils me skills vant! Men var ikke 13 blank en litt dårlig tid i 1M? Var dere redd for å ødelegge utstyret eller? :p

 

Sindre A: Det ble ikke noe av loddingen med Økonom ser det ut til, så har liksom ikke blitt noe av den turen frem til dere. Er butikkene åpne i dag foresten? I såfall skulle jeg fått kjøpt meg et potmeter!

Daså. ;)

 

Kombinasjonen av 10 minutter å klokke på og buggy bios begrenset oss litt når det gjalds 1M, for å si det mildt. SetFSB funket heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...