Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så vi må få til å skaffe et lukket områdelitt OT: Hvordan har dere festet GPU kjølerrørene dere? av de som har et.Har fått ett idag men har ikke kommet på hvordan jeg skal feste det :(Skal overklokke et gammelt Gforce 4200TI kort som da har to fester på hver side av gpuen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
så vi må få til å skaffe et lukket områdelitt OT: Hvordan har dere festet GPU kjølerrørene dere? av de som har et.Har fått ett idag men har ikke kommet på hvordan jeg skal feste det :(Skal overklokke et gammelt Gforce 4200TI kort som da har to fester på hver side av gpuen

 

strips fungerer det, på et x550 kort festet vi røret med strips...

Lenke til kommentar
så vi må få til å skaffe et lukket områdelitt OT: Hvordan har dere festet GPU kjølerrørene dere? av de som har et.Har fått ett idag men har ikke kommet på hvordan jeg skal feste det :(Skal overklokke et gammelt Gforce 4200TI kort som da har to fester på hver side av gpuen

Se guiden i signaturen min, det gpu-røret der er faktisk laget for ti4200. Eller så funker strips også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Trenger ikke være LAN engang, trenger kun èn laptop med nett for å laste opp scores :- )

 

Noen her som har et stort hus som ligger sentralt til?

 

Er vel egentlig det vi trenger for og ha et lite overklokkings "lan"...

 

 

Men jeg foreslår at det eventuelt holdes om vinteren, av årsaker jeg ikke trenger og gå inn på... :whistle:

Lenke til kommentar

Ikke hørt noe fra TG-administratorne enda da? Holder vel om vi sitter sammen og spør pent om å få litt bedre plass. Eller om vi får noen ekstra bord å klokke på?

 

Aspstein: Håper du skal være med? (Du står ikke på lista) :p

 

Tar vel med en 2.4Ghz P4 ( S478, non-Prescott), et småfucka S478 HK, noen P2 og P3-CPUer, samt en 1200MHz Duron og HK. Samt min gamer-PC såklart. Noen disker, endel SD-Ram, samt en PSU eller to skal jeg nok også greie å grave fram.

Endret av Sagart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...