Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Alltids kjekt å sjå alle folka! Men det blir endå kjekkare om vi får god plass!

 

Jeg håper også at vi får god plass, men skulle ikke det gå så lager vi en egen overklokkingsrekke!

 

Vi setter med andre ord enten meg eller skruff som seater, og vi tar da og plasserer oss sammen.

Vi får da naturligvis ikke så god plass, men vi får sitte sammen.

 

Problemet med "plan B" er at hver person kun får 80x60 cm. (med mindre de kjøper to eller flere plasser)

 

 

 

Jeg skal høre med bedrifter rundt om der jeg bor angående tørris så snart vi har fått et endelig svar fra administrasjonen ved TG08...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Venter på svar fra TG Administrasjonen.....

Aspstein, blir du med i OClaget du å ell?

 

Jeg håper vi får et positivt svar derfra, hvis ikke så må vi snu til plan B...

Noe jeg helst vil unngå, kan fort bli dyrt skal en ha fler enn 1 plass, over 1300,- bare for to plasser... :nei:

 

 

Håper også at aspstein blir med, skal spørre han på msn når jeg kommer meg hjem fra skolen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
må vel ikke betale for en ekstra plass?

Hvis jeg reservere for to som ikke kommer i det hele tatt^^

 

 

Du må betale for bilettene for og få seata dem...

 

 

Så jeg ville ha fått tak i et endelig svar fra de to som ikke kommer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
De kommer ikke.....de har forlengst gitt opp :)

 

 

Da er det vel ingen vits og holde av plass for dem?

 

 

 

 

Må komme med en offentliggjøring:

 

Påmelding vil stenge i dag, og blir deretter invite only!

 

Dette gjør vi for og hindre at mesteparten som er med er useriøse fjortisser som ikke bryr seg om overklokking.

 

De som allerede er meldt på vil selvfølgelig enda være med.

 

 

Det vil enda være mulighet for og melde seg på, men da skal vi godkjenne deg først, og du skal ha noen resultater og vise til , eller du skal vise at du generelt sett er intressert i overklokking

 

 

 

 

Håper dette respekteres, er det flere spørsmål så ta de gjerne på pm til enten meg eller skruff :)

Lenke til kommentar

Jeg blir gjerne med jeg. Med forbehold at jeg får ordnet meg gratis inngang på et vis... :innocent:

 

Angående plassen så må vi nesten få litt god plass. Men da vi nok gjøre det litt slik at folk kan kikke på og at det blir litt show ut av det. Men tror ikke det er noe problem, erfaringsmessig så bencher flere sammen, så da får en jo litt bedre plass å boltre seg på.

 

Angående det med gammel hw så tror jeg nok folk synes det også er kult. Sålenge det er ekstremt nok. Det som trakk mest folk ifjor var jo Celeronen som vi klokket til 7,7GHz. Og 1 meter til siden var det mye heftigere hw som ble herjet med.

 

Når det kommer til sponsing av kjøling burde det la seg gjøre på et eller annet vis. Må vel kunne kontakte AGA og forhøre seg litt??

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg blir gjerne med jeg. Med forbehold at jeg får ordnet meg gratis inngang på et vis... :innocent:

 

Angående plassen så må vi nesten få litt god plass. Men da vi nok gjøre det litt slik at folk kan kikke på og at det blir litt show ut av det. Men tror ikke det er noe problem, erfaringsmessig så bencher flere sammen, så da får en jo litt bedre plass å boltre seg på.

 

Angående det med gammel hw så tror jeg nok folk synes det også er kult. Sålenge det er ekstremt nok. Det som trakk mest folk ifjor var jo Celeronen som vi klokket til 7,7GHz. Og 1 meter til siden var det mye heftigere hw som ble herjet med.

 

Når det kommer til sponsing av kjøling burde det la seg gjøre på et eller annet vis. Må vel kunne kontakte AGA og forhøre seg litt??

 

Skal ikke se bort fra at jeg spanderer bilett på deg aspstein, har en bilett som skolen spanderer...

Men det er ikke helt sikkert enda, så ikke håp for mye :)

 

Vil tro at eldre celeron (feks eldre prescotter og lignende) klokket til det sinnssvake vil trekke mye folk...

Jeg satser på og kjøpe meg et klokkevennlig s775 kort om ikke så lenge og kjøpe inn mange slike gamle celeroner, du får dem tross alt for så lite som 300-400,-...

 

Skal forhøre meg med TESS angående tørris, jeg vat pappa har bedre rabatter der enn hva rørleggere har i den butikken... (han er så langt unna rørlegger du kommer ;) )

Så skal høre med dem hvilken pris de kan gi på 100kg tørris, eventuelt mer.

Men det blir først når vi får et svar av administrasjonen av TG08...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Skruff: Har du fått med deg at jeg ikke skal sitte sammen med dere, men sammen med mine kompiser, også er jeg å klokker med dere? :)

sorry hvis jeg maser, men må få en bekreftelse at det er godkjent :)

 

 

Det er greit det, så lenge du enda er med på spleiselaget på tørris og lignende :)

 

Men skal du ha egen plass hos oss? eller skal du presse deg inn mellom folk? :p

Lenke til kommentar
Skal ikke se bort fra at jeg spanderer bilett på deg aspstein, har en bilett som skolen spanderer...

Men det er ikke helt sikkert enda, så ikke håp for mye :)

 

Vil tro at eldre celeron (feks eldre prescotter og lignende) klokket til det sinnssvake vil trekke mye folk...

Jeg satser på og kjøpe meg et klokkevennlig s775 kort om ikke så lenge og kjøpe inn mange slike gamle celeroner, du får dem tross alt for så lite som 300-400,-...

 

Skal forhøre meg med TESS angående tørris, jeg vat pappa har bedre rabatter der enn hva rørleggere har i den butikken... (han er så langt unna rørlegger du kommer ;) )

Så skal høre med dem hvilken pris de kan gi på 100kg tørris, eventuelt mer.

Men det blir først når vi får et svar av administrasjonen av TG08...

Er ikke meningen at du skal spandere.

 

Angående prescotter og lignende. Så må en nesten ha LN2 for at det skal bli virkelig morro. For å sammenligne så gjorde den Cellyen som vi fikk opp i 7,7GHz "bare" rett over 6GHz på fasekjøler. Vil tippe det nesten er 1 GHz forskjell på LN2 og tørris med disse CPUene. De tåler jo fint -180 :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er ikke meningen at du skal spandere.

 

Angående prescotter og lignende. Så må en nesten ha LN2 for at det skal bli virkelig morro. For å sammenligne så gjorde den Cellyen som vi fikk opp i 7,7GHz "bare" rett over 6GHz på fasekjøler. Vil tippe det nesten er 1 GHz forskjell på LN2 og tørris med disse CPUene. De tåler jo fint -180 :D

 

Problemet er at ln2 kan bli litt vanskelig og få tak i, siden en må ha godkjente beholder for det...

Lenke til kommentar

vi har godkjente beholdere her....men å låne en kan bli vanskelig:/

 

 

 

 

 

 

Varenr.: 311918

Lagerstatus: 41 stk på lager 410.00 410.00

Gigabyte GA-P35-S3, P35, Socket-775, ATX, GbLAN, DDR2, ICH9, PCI-Ex16

 

Varenr.: 336806

Lagerstatus: 33 stk på lager 799.00 799.00

Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte

 

Varenr.: 334049

Lagerstatus: 100+ stk på lager 995.00 995.00

MSI GeForce 8600GT 256MB OC GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I, Tv-Out, Retail

 

Varenr.: 334381

Crucial DDR2 BallistiX PC6400 1024MB CL4 ,2.1V, 128Megx64, 240pin, 800mhz, E.P.P

Lagerstatus: 38 stk på lager 965.00

Endret av Skruff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...