Gå til innhold

Japan får hvit PS3 40 GB

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på det samme jeg å, og om den kommer til å bli mye tyngre. :S

Utifra tester er det ikkje store endringen, dessverre for min del.

Skrevet
Utifra tester er det ikkje store endringen, dessverre for min del.

Okei! ;) Jeg liker den lett jeg da, hvorfor syns du det er bedre med tyngre kontroll?

Skrevet (endret)

Bedre og bedre, , liker at kontrollene føles som kvalitet, slik PS3 kontrollen er i dag er det rake motsetningen :p Håper DS3 3 mindre knirkete og fæl, PS1 kontrollen min er meir solid i dag enn den PS3 kontrollen er.

Men dette er slik eg føler det da.

Fikset!

Endret av Mala
Skrevet

Kjøper kontrolleren heller når den kommer hit i butikkene. Når skal den komme? November?

Enig med deg Mala at hvertfall kontrolleren er knirkete, det skal jeg ikke legge skjul på! :p

Skrevet
Opererer siden over med at de skriver lavere pris på pakkene sine etc?

Tror ikke det, men skal sende en mail. Men blir det stoppet er det kun 180 kr inkl moms og postens "gebyr".

Skrevet

Endelig PS3 i hvit! Da er det bare å vente noen mnd på at den skal komme til Europa og noen mnd på å få råd til en PS3 :p Jaja, den blir hvertfall fin sammen med Xbox-en og Wii-en!

Skrevet
Opererer siden over med at de skriver lavere pris på pakkene sine etc?

Vent til uken kontrolleren har kommet ut i Asia og ta en tur på Ebay.com så ere nok en del greie folk fra F.eks Hong Kong som gledelig skriver hva du vil på pakkene. Slipper man unna de 180kronene men må kanskje betale litt mer til selgeren. Hater å måtte vente noen dager ekstra bare pga de folka i Tollen skal drive å gå igjennom alt av små rusk.

Skrevet

Hvordan betaler man, må man forhåndsbetale med kort eller kan man betale når man henter ut på posten?

Hvis man kan det skal jeg også bestille en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...