Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Der tar du nok litt feil, Kadmium. Både sesong én, to og tre er ute (kan ikke finne nummer to på bokklubben). Dersom du leser litt mer på siden til Lost sesong én på bokklubben, ser du at det står "Utgivelsesår: 2005". Med andre ord kan det se ut som at de har glemt å fjerne den teksten du refererer til. :)

ENDRET: Sesong tre kom 03.10.2007, iallfall på DVDHuset.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg er ikke så veldig oppdatert på denne Lost-serien. Uansett, hovedpoenget mitt var at det ser ikke ut til at sesong tre finnes å få kjøpt på bokklubben.no.

Skrevet (endret)

Noen som har brukt angreretten på noe her? Hvilken adresse sendte dere tilbake til isåfall? Må man betale portoen selv? :)

Endret av Panic
Skrevet

Jeg får vel noen på mandag, men postmannen kom jo på døra mi i går kveld med en haug av filmer og noen andre pakker. Det var vel 14 store esker, med 7 filmer :p

Skrevet
Er jeg den eneste som bestillte bøker på dette gavekortet?

Har fått 3 av 4 bøker jeg bestillte.

Har bare bestilt bøker til nå, men får se om det ikke blir en DVD eller to på gavekort #4.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg har bestilt en bok, men den kostet over halve gavekortet.

Skrevet

Det der må da være feilpriset? En null for mye, elnz. Koster $ 19.77på amazon, nemlig.

Ellers har de en Ringenes Herre-utgave til 1000 kroner. Hadde det vært fjorten gavekort slik som i starten, måtte jeg nok hatt den :p

Goscinny ;)

Skrevet (endret)

Den 24 boka kan umulig koste 2000 kr, på andre amerikanske nettsider koster den rundt 200 kr.

Som for eksempel HER eller HER

Hvis noen er så dumme å kjøper den på bokklubben, så har de tapt MYE penger ;P

Endret av BadSmile
Skrevet

Tviler på at de regner med at en unge mennesker nå om dagen har så stor interesse av å lese gamle engelske lover og bestemmelser :p i alle fall når de koster en halv million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...