Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Shit, hvis søknadene om medlemskap blir gjennomgått manuelt burde jeg kanskje ikke søkt meg inn i alle klubbene på samme tidspunkt. Kan kanskje virke en smule mistenksomt :p

 

Det er akkurat det som er trikset. Melde seg inn i en klubb om gangen. Når du har fått et gavekort kan du melde deg inn i enda en klubb, og sjangsene er store for at du får enda et gavekort.

Lenke til kommentar
Noen som har fått noen sesonger av 24 fra bokklubben og kan fortelle om de sender ut utgaver i digipak eller keep case-cover?

Har fått en sesong derfra, sesong 2.

 

Vel, vil ikke akkurat kalt det digipak, nei.. Det er nok keepcase. Man tar liksom ut saken av selve boksen, så blar man gjennom DVD'ene, på en måte.. :p xD

 

Forresten: Noen som har kjøpt A Fistful of Dollars, For a Few Dollars More og/eller A Fistful of Dynamite der? Noen som kan bekrefte at det er SE'en med to disker, dette? Med digipak-cover?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Noen som har fått noen sesonger av 24 fra bokklubben og kan fortelle om de sender ut utgaver i digipak eller keep case-cover?

Har fått en sesong derfra, sesong 2.

 

Vel, vil ikke akkurat kalt det digipak, nei.. Det er nok keepcase. Man tar liksom ut saken av selve boksen, så blar man gjennom DVD'ene, på en måte.. :p xD

 

Forresten: Noen som har kjøpt A Fistful of Dollars, For a Few Dollars More og/eller A Fistul of Dynamite der? Noen som kan bekrefte at det er SE'en med to disker, dette? Med digipak-cover?

 

Hmm, nei var vel ikke nøyaktig digipak det jeg mente, men....litt vanskelig å forklare, men jeg vet hvertfall at 24 selges i sånne papp-bokser der man tar den ut, og så ligger platene som i en slags bok, på en måte. Og så selges de i HELT vanlige keep-case-covre, sånn som Prison Break, bare uten pappomslag rundt.

 

Sikkert kjempedårlig forklart, men... :p Kunne ikke lagt ut bilde av den 24-DVD-en du fikk fra bokklubben? :)

Lenke til kommentar
Jo, to sek :)

 

Er forresten som en bok, ja, ikke som sesong 1 som jeg kjøpte fra CDOn som bare var et litt tykt cover -.- :p

 

Aha. :) Var det jeg håpet på. Har vært litt usikker på om jeg skulle bestille 24, må liksom være sikker på hva slags cover jeg får først. Vil jo at det skal stå i stil med de sesongene jeg har fra før. :) Men da høres det ut som bokklubben sender ut i riktig type omslag, så.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har sjekket ut 24 bøkene? :D Hadde liksom ikke forventet at bokklubben skulle ha opp til flere av behind the scenes bøkene osv ;p

 

Er det forresten noen som vet når ses. 6 av 24 kommer ut på DVD? Bestilt den der ifra, og ser den kommer 4. Desember i USA.. Da burde USA ha en GOD DEL mer bonusmateriell enn Norge, siden de ble ferdig med serien lenge før TV 2!

Lenke til kommentar

I bokklubben Nye Bøker så står det at avbestillingsfrist er 2. november, og dette er under en uke til nå. Men fremdeles

så står det ikke noe om at jeg kan avbestille eller har bestilt. På avbestillingsmenyen(på venstre side) så står det at

"Du har ingen tilbud i denne klubben, eller du har allerede avbestilt.", ikke noe å bekymre seg over dette eller?

Synes det bare var litt merkelig at jeg ikke har fått tilbudet om hovedbok/avbestilling.

Lenke til kommentar

Jeg og Nevnarion har fått. Sikkert flere også :) Når jeg registrerte meg i den nest siste klubben i går med det nye systemet, var den delen av bekreftelsesmailen tilbake igjen.

 

Fikk ikke nytt gavekort i dag, men det har vel sammenheng med at det er lørdag i dag. Får bare krysse alt av fingre og kabler på at det finnes noe i postkassa :)

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Pleier det å ta lang tid før dem sender filmene?

For jeg har bestillt 6 filmer, og det var for over en uke siden nå tror jeg, og 1 film har blitt sendt..

Det sendes som B-post fordi det er en del billigere enn A-post (bokklubben betaler tross alt frakt selv). Derfor tar det litt tid. Jeg bestilte mine første ting mandag ettermiddag og har ikke fått noe enda. Flere andre som har opplevd at det tar en ukes tid. Tenker jeg har dem mandag/tirsdag :)

 

A-post: Høyest prioritet og dyrest.

B-post: Billigere enn A-post, men ikke like høyt prioritert.

C-post: Brukes ved adresserte masseutsendelser. Billig, men veldig lav prioritet.

 

Er jeg den eneste som bestillte bøker på dette gavekortet?

Har fått 3 av 4 bøker jeg bestillte.

Jeg har bestilt tre Jo Nesbø-bøker og en lydbok av samme kar. Dessuten bok 1-3 av Asterix' samlede verker :)

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...