Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatering på Titanic! Har fått svar på min andre klage (som var for at jeg hadde mottatt feil utgave to ganger)

Hei Beklager på det sterkeste det inntrufne. Vi sender deg returlapp på nytt og skal gjøre dette snarest. Vi har lagt inn ny bestilling til deg på denne. Returlappen du mottar er på vei. Du kan bruke den på begge filmene som skal returneres.

Så da venter vi og ser. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er ikke medlem i noe underklubb. Er medlem i bare en, "hovedklubben".:p

Ja, men da har du allerede fått et gavekort, sant? Du er på jakt etter gavekort nr 2?

Nei, har ikke fått noe som helst. Klarer heller ikke å logge inn

Skrevet

Fikk Stanley Kubrick "pakken" nå, den inneholder;

Full Metal Jacket

Barry Lyndon

Eyes Wide Shut

Lolita

2001

The Shining

A Clockwork Orange

Stanley Cubrick - A Life in Pictures

Filmene er separat, dvs ingen konkret samleboks men alle er markert "Stanley Kubrick Collection".

Skrevet (endret)

Jeg forstår meg ikke helt på postens leveransesystem :hmm:

For noen dager siden fikk jeg 8 filmer + indiana jones pakka på trappa, men jeg i dag måtte dra på postkontoret for å hente 3 filmer :dontgetit:

Endret av Mojo Pin
Skrevet

Jeg er veldig glad jeg har stor postkasse. Har mottatt opp til 10 pakker om gangen, noen av dem litt store bøker. Fått mye post fra bokklubben, og aldri trengt å gå på postkontoret. Stakkars postmann

Skrevet
Jeg forstår meg ikke helt på postens leveransesystem :hmm:

For noen dager siden fikk jeg 8 filmer + indiana jones pakka på trappa, men jeg i dag måtte dra på postkontoret for å hente 3 filmer :dontgetit:

Kommer an på hvor god tid budet har, tenker jeg. Hvis det er mye post, og budet ser ut fra postmengden at det ikke går i kassa, blir det ikke tatt med.

Skrevet

Mottok i dag:

Nissene på Låven

Die Hard

My Name Is Earl ses 1.

Men jeg hadde egentlig bestilt sesong 2 av My name is Earl. Virker som om de gjør alle disse feilene med vilje, og hvis ikke, så er bokklubben.no rett og slett den verste nettbuttikken jeg har vært borti.

Skrevet
Fekk også Kubrick pakken idag, Litt kjipt at det ikkje er "pakke".. Også at Barry Lyndon har sånn kjipt cover (tenker ikkje på omslaget).

Er ikke Kurbcik-pakka i en boks, liksom? Er det bare 8 separate filmer?

Jaja, avbestilte den for en stund tilbake uansett, så ;D

Skrevet (endret)
Er vel litt over en måned siden jeg meldte meg inn, men har allerede måttet avbestille 3 hovedbøker. Trodde det bare var 1 i måneden?

Du meldte deg inn i 1 klubb da, siden du forventer kun 1 avbestilling i mnd?

Endret av nirvana1
Skrevet
Er vel litt over en måned siden jeg meldte meg inn, men har allerede måttet avbestille 3 hovedbøker. Trodde det bare var 1 i måneden?

Jøss, det var da voldsomt. Man får beskjed på mail, ikkesant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...