Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å resette passord ved å trykke på linken glemt passord. Da fikk jeg opp:

The information you entered was incorrect.

 

Så tenkte jeg kanskje at første registrering ikke ble fullført, men når jeg skriver inn mailen min igjen, så får jeg beskjed om at den mailen er opptatt, så registreringen skal være gjennomført. Har sjekket alt av spam filter osv, ikke noe der:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg kjøpte nettopp Fallout 3 og Little Big Planet til kun 600 kr her i Spania. Men i info boka på fallout 3 er det screenshot fra spillet, og det er på Spansk! Jeg får spille(ne/t) på good'ol' English vel?

 

Jeg er ikke sikker, men jeg vil tro at språket endres etter det språket du har på PS3-en, det gjør ihvertfall det på FIFA 09 mm.

 

(Dvs at om språket på PS3-en er satt til engelsk, da vil spillet også bli på engelsk, om du har PS3-en på norsk, vil spillet også bli på norsk.)

Lenke til kommentar

dabear, kan du ikkje berre sjekke om du kan spele spelet på spansk då. I så fall får vedkommande svar på det han lurer på.

 

Fifa09 har i alle fall ikkje spansk på den norske utgåva. Så då spørs det om ikkje det same vil gjelde for LBP, men som sagt kan nokon som har spelet liggande lett teste dette.

Lenke til kommentar
dabear, kan du ikkje berre sjekke om du kan spele spelet på spansk då. I så fall får vedkommande svar på det han lurer på.

 

Fifa09 har i alle fall ikkje spansk på den norske utgåva. Så då spørs det om ikkje det same vil gjelde for LBP, men som sagt kan nokon som har spelet liggande lett teste dette.

post-51505-1235058598_thumb.jpg

post-51505-1235058610_thumb.jpg

 

Need I say more?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...