Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hotte lærere på skolen


Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke noen lærere, men har 2 tolker i klassen som er så deilige at det er deilig... hu ene har vært i FHM...

9636916[/snapback]

:green: Du går på Heimdal VGS, ikke sant?

9639605[/snapback]

 

How did you know? :!:

9642177[/snapback]

:p Kjenner damene jeg

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Har ikke noen lærere, men har 2 tolker i klassen som er så deilige at det er deilig... hu ene har vært i FHM...

9636916[/snapback]

:green: Du går på Heimdal VGS, ikke sant?

9639605[/snapback]

 

How did you know? :!:

9642177[/snapback]

:p Kjenner damene jeg

9643290[/snapback]

 

Så hva heter de... hårfarge

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Men er mange ganger jeg lurer : Greit, lærerne burde jo vite, at man sikler ganske godt etter dem saftige : Er det gjensidig ?

 

Jeg mener, man blir jo ikke mye mindre kåt når man runder 25-30

9650702[/snapback]

Det vil jeg tro er høyst forskjellig. De fleste voksne trenger et annet voksent objekt for at ting skal klaffe. Fjortis-oppførsel er dermed ikke spesielt attraktivt, for å si det sånn. Men rent kroppslig kan ungdom ofte være tiltrekkende. Mange menn f.eks. tiltrekkes av unge, pene jenter som har en fullt utviklet kropp. Lærere er vel bare mennesker de også, men de er som regel spesielt oppmerksom på å holde en strikt linje mellom lærer og elev. De kan altså være tiltrukket av eleven seksuelt, men holder masken allikevel.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Poster her som gjest pga noen i forumet kjenenr meg, ønsker ikke at de skal vite det.

 

 

Men for å svare deres spørsmål om det kan være også gjensidig, eller om de liker elever. Er svaret ja. Jeg har opplevd det to ganger i direkte, en på grunnskole og en på vgs.

 

Da jeg sluttet på grunnskole, sa klassestyren min til meg at hun liker meg men hun er for gammel. Ble sjokket, hun og klassen min visste at jeg likte henne. Hun var rundt 30 år og heit!

 

Da jeg gikk på vgs, en dag var jeg veldig dårlig men kom på skolen likevel. Var helt bleik og sånt, læreren gikk til meg og sa lav "Du kan reise hjem, du er ikke pen idag som du pleier å være". Jeg har også opplevd flere samme situasjoner med hun, så jeg har ikke misforstått hennes signal hvis dere tror ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...