Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hotte lærere på skolen


Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Casting spell: Resurrect

 

Fysiologilæreren vår er ganske søt. Ikke fullt så ung og råheit lenger (om hun var det før), men hun har et søtt ansikt og frodige former, early 30s MILF-style.

 

Før juleferien skulle hun holde forelesning, men fjernkontrollen til fremviseren var gåen, og hun klarte ikke få den opp. Derfor gikk hun til meg med den, spurte "Can you help me? I am not so strong", og jeg spratt den opp uten problemer.

 

I tillegg til at jeg følte meg rimelig mann etter det (er så deilig følelse å åpne ting som jenter ikke klarer når de kommer til deg med den), ble hun mer hot i mine øyne. Kunne godt dratt henne med hjem og kommandert den trengende, yndige lærerinna rundt i senga, *rawr* :love: .

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

jg hadde en lærer på ungdomskolen og hun var kontaktlæren min så jg hadde henne i mange fag og jg ble kåt av henne så mange ganger gordi hun har en deillig rumpe som jg kunne ønske jg kunne pule jg kunne ønske jg kunne ha ligget med henne fordi hun var den jenta jg tenkte på hele tiden da jeg runka. rumpa hennes var så stor og deillig jg klarer ikke slutte å tenke på henne det r den enste grunnen til at jg savner ungdomsskolen henne og rumpa hennes

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...