Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.youtube.com/watch?v=q_iEY9pSHT0...ture=popt00us00

Det ble en helt annen stemning uten latteren.

Klart det, nå er jo også serien lagt opp slik at latteren skal være med og da. Er svært få serier som klarer seg uten det, eneste jeg kommer på som virkelig er artig (utenom tegneserier) er The Office...

 

Nettopp. Som det også ble sagt i kommentarfeltet i Youtube er det opplagte pauser mellom hver punchline der lattermaskinen tar over. Ved øke tempoet litt i skuespillet og ellers tilrettelegge for et show uten latterboks hadde det blitt minst like morsomt i mine øyne.

 

Jeg kan godt se på et show med litt latter her og der, men når det f.eks. brøles ut i latter 4x på rad (eller noe) hver gang Sheldon snur seg mot tavla i denne ukas episode får jeg ikke lyst til å le selv. De har jo klart å balansere det greit nok i mange av episodene, men innimellom blir det for drøyt.

 

Two and a half men er det eneste andre showet jeg vet om som er like ekstreme i bruken, og TBBT og 2,5men har begge veldig gode seertall. Det er nok ingen tilfeldighet, og litt trist for oss som foretrekker komedie uten latterboks.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...