Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242
Skrevet

Om det er noen som har en Key til overs, tar jeg gjerne i mot :)

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!! Jeg er for sen! :( Jeg har venta så lenge på at de skulla ha Open Beta... Så kommer jeg forsent.. Buhu :( Søren at de utsatte den demoen as.. jeg som har kjøpt meg 8800 GTX og snart får jeg ny prosessor også.. så er jeg klar til Crysis på høy grafikk :)

Er vel ikke noen som har en liten nøkkel til overs ? :innocent::innocent::p

Skrevet

Aldri vært så glad for å være morrafugl som nå :p.

Sto opp tildig og ser denne tråden :) .

Fikk min beta-key tidligere i dag.

Skrevet
Aldri vært så glad for å være morrafugl som nå  :p.

Sto opp tildig og ser denne tråden  :) .

Fikk min beta-key tidligere i dag.

9621098[/snapback]

fått instalert det? fått aktiveringskode? hvordan får man den?

Skrevet

Nei, jeg har ikke innstlert den enda (holder på å laste ned nå), men aktiveringskoden er vel den som står etter at du har valgt hardwaren din og skrivd inn innformasjonen, pluss at det er vel den som kom i mailen?

Skrevet (endret)

jeg har jo fått instalert spillet med nøkkelen jeg fikk på selve sida. Men brukte en kamerats e-mail addresse så da fikk vel han den da?....kjipt i så fall

edit: jeg visste ikke at jeg hadde en egen konto på fileplanet etter at jeg lasta den ned =/

Endret av Singh tha king
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)
Noen som vet hvor lenge denne betean varer?

9621272[/snapback]

De sa muligens til utgivelsen.

Det finnes også et beta-senter der du kan se alle beta-keyene du har fått av Fileplanet,

9621233[/snapback]

men de har vel ikke aktiveringskoden?

9621314[/snapback]

Du logger inn med din kompis' konto, så kan man gå på profil eller noe slikt å se hvilke beta'er man er med i. Og der har man og oversikt over beta nøklene.

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)

Ikke særlig imponert over grafikken i dette spillet etter å ha hatt denne betaen under lupen i et par timer. Men det er jo selvfølgelig et uferdig spill, så jeg skal ikke dømme det helt enda. Personlig liker jeg HL2-grafikken et hakk bedre.

Endret av Limstift
Skrevet (endret)
Ikke særlig imponert over grafikken i dette spillet etter å ha hatt denne betaen under lupen i et par timer. Men det er jo selvfølgelig et uferdig spill, så jeg skal ikke dømme det helt enda. Personlig liker jeg HL2-grafikken et hakk bedre.

EDIT: Alt på fullt, 1680x1050 (ingen antialiasing da grafikken fucket seg til da). Oppsett i profil.

9621343[/snapback]

Det så skikkelig dårlig ut i forhold til alle videoene de har vist oss :ermm:

Men uansett, der brøt du NDA avtalen som du har bundet deg til...

Endret av Selvin
Skrevet
Nå kan mann ikke velge ultra high i settings har jeg hørt

Noen som kan bekrefte?

9621462[/snapback]

Det stemmer. Men altså, jeg har mine tvil til at vi får se grafikk av det kaliber vi så i "showoff" filmene. Men vi får nå se, det er jo enda en stund til det ferdige spillet kommer.

Skrevet (endret)

Det stemmer. Det, pluss at det er en beta, pluss at multiplayer nesten alltid ser dårligere ut enn singelplayer, bør man ha i tankene. Singleplayer retail er jeg sikker på kommer til å se jævlig bra ut. Jeg syns heller ikke det bilde var representativt for hva jeg selv så i betaen, hvordan det så ut i bevegelse.

Endret av BTK
Skrevet

selv om man kunne ha valgt ultra high, så hadde ikke spillet vært det minste kjørbart engang. Dette er en utrolig dårlig optimalisert beta. PC-en min er ikke top-of-the-line lengre, men den er langt bedre enn minimumskravene, og jeg ser ikke den ytelsen jeg vil ha selv med alt på low og 800x600 oppløsning. Selve betaen virker veldig uferdig på mange måter, og dette er spesielt merkbart etter å ha spilt endel Team Fortress 2 beta, som ikke virker som beta i det hele tatt.

Gleder meg til singleplayer opplevelsen til dette spillet når alt er fikset og optimalisert dog!

Skrevet

OMG har så lyst til å diskutere ytelse, gameplay osv, men hvor kan vi gjøre det? (NDA avtalen). Kommer ikke inn på fileplanet sine forum..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...