Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

I HAVENT CLOSED MY EYES IN A LONG TIME

For en ekstremt bra sang ^^

Tror jeg slenger opp noe ekstremt bra musikk her, nåde den som missliker denne musikken. Om noen gjør det såå kommer jeg til å snakke med mødrene deres. Eventuelt faren, om hvilken foreferdelig musikkoppdragelse haan har påført sine barn

Gojira - Sirius

http://www.youtube.com/watch?v=8lDcp_vD6HI

Nazgul - Elficidium

http://www.youtube.com/watch?v=f5By-5mLHk4

Summoning - Land of the Dead

http://www.youtube.com/watch?v=8lDcp_vD6HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wut, er det noe galt med å bli oppdratt på Beatles, Rolling Stones og Iron Maiden nå også?

Jeg har mere metalblod i årene enn du og alle kompisene dine tilsammen.

Skrevet

Wut, er det noe galt med å bli oppdratt på Beatles, Rolling Stones og Iron Maiden nå også?

Godt sagt.

Skrevet

HAHAHAHAA!!!

Skrevet (endret)

Som liten hørte jeg så mye Kiss at jeg bæsja svart/hvite kabler til slutt. Jeg er forumets Joey DeMaio! Minus 20 kg bolemuskler.

Endret av Bytex
Skrevet

Som liten hørte jeg så mye Kiss at jeg bæsja svart/hvite kabler til slutt. Jeg er forumets Joey DeMaio! Minus 20 kg bolemuskler.

Du er forumets drita Necrobutcher, full av piss.

Skrevet

Det er omtrent umulig å velge, så tar en med topp tre fra de første albumene og en når de gikk vekk fra metal:

Bergtatt

Nattens Madrigal

Kveldssanger

Perdition City

A Quick Fix of Melancholy

Teachings In Silence

To siste her er EPer, men samme faen

Skrevet (endret)

Blood Inside

Perdition City

De andre albumene er ikke kule nok for meg : / Til gjengjeld er begge de nevnte dritkule : ) i hvert fall noen av sporene

Endret av No0en
Skrevet (endret)

Topp tre må bli de 3 første :p

Någenlunde lik rekkefølge som Vowels. Muligens Kveldsanger før Nattens Madrigal. Har en svakhet for slike koselige album.

Endret av Skogslik
Skrevet

Perdition City er en svulst, et Casio-electronica-infisert nu-jazz-helvete hvis pretensiøse ambisjoner bare overgås av dets totale mangel på kunstnerisk verdi. Enhver halvskolert musiker med en Jan Garbarek-LP i samlinga kunne ha prompa ut denne musikken i søvne. Det er pinlig. Det er en diabolsk smørje, der det ene grufulle, ukoordinerte øyeblikket slår ihjel det neste. Banalt, talentløst, misforstått, en irriterende malariamygg på kulturens sæggende rompeball.

Ulver topp 3:

1)

2) Nattens Madrigal

3)

Skrevet

Perdition City er en svulst, et Casio-electronica-infisert nu-jazz-helvete hvis pretensiøse ambisjoner bare overgås av dets totale mangel på kunstnerisk verdi. Enhver halvskolert musiker med en Jan Garbarek-LP i samlinga kunne ha prompa ut denne musikken i søvne. Det er pinlig. Det er en diabolsk smørje, der det ene grufulle, ukoordinerte øyeblikket slår ihjel det neste. Banalt, talentløst, misforstått, en irriterende malariamygg på kulturens sæggende rompeball.

Ulver topp 3:

1)

2) Nattens Madrigal

3)

What is this shit? Sammenligne Perdition City med en svulst, i så fall må det være en godartet en. Er enig med deg i det meste når det kommer til musikk, men dette kan jeg ikke la passere! Fix it!

Skrevet

er det bare jeg som synes blackmetalalbumene til ulver er ganske... middelmådige?

eller er det kanske det som er poenget, garm-skrik(som forsåvidt er dritkult... i arcturus x D) og skitten gitaryd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...