AmonAmarth Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Mens vi snakker om latterlige musikkvideoer; Jeg var sannelig ikke sikker på hvordan jeg skulle reagere; umulig å si om de er seriøse eller ikke
Vowels Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Hva synes dere om nyeste skiva til Funeral Mist? Tror dette er og blir årets metal album får min del. Fetere vokal skal man lete lenge etter! Slenger med et par godlåter : Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube
Anathema Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 @Vowels: The White er et smått magisk akustisk album som er oblig. for enhver som liker Agalloch.
Vowels Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 @Vowels: The White er et smått magisk akustisk album som er oblig. for enhver som liker Agalloch. Jaok, men da skal jeg høre så fort som mulig. Leste på metal archives at EPen var acoustic/neofolk /ambient, så det høres lovende ut.
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Fant noe utrolig tøft på youtube, Emperors legendariske I Am The Black Wizards i 8-bit! Se filmen hos Youtube
kjashd Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 (endret) hahaha 8bits emperor var stilig Skulle ønske jeg kunne bestillt Chaos Path, eller kanskje noe gorgoroth. Edit: sjekk ut denne channelen på youtube, har blandt annet run to the hills i 8bit, kjempenice! sjekk også ut 8bit nightwish Endret 7. november 2009 av No0en
Saddlefall Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 (endret) Haha, 8 bit ftw ^^ Se filmen hos Youtube Endret 8. november 2009 av Saddlefall
Soundchaser Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Gama Bomb har lagt ut sit nyeste album for nedlasting. Ganske kul thrash, eller "New wave of irish ripping metal", som di selv kaller det
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Ikke inspirert av Tales from the Crypt i det heletatt.
Abigor Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 (endret) Blodarv. Dansk svartmetall. Ser de har Ynleborgaz på trommer, scenen i Danmark virker meget liten. Se filmen hos Youtube Endret 8. november 2009 av Abigor
Tuttebobo Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Some good news arrived from Napalm Records today. The release dates of the new Troll album: Neo-Satanic Supremacy 27.01.10 – Finland, Spain 29.01.10 – Germany, Austria Switzerland, Benelux, France, Italy, Sweden 01.02.10 – Rest of Europe 09.02.10 – USA/Canada Spread the word!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå