Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. allt bortsett fra di nyeste til maiden, rocker sokkene mine

2. metall er i blodet. trur ikke man blir lei av det, eller vokser seg av det. di fleste store metall legendene er da gamle gubber. Dio, Ian gillan, dickinson, ozzy, saxon, sodom

Min far hører på mye det samme som jeg, og jeg hører på mye det samme som han. Han oppdager ny musikk gjennom meg, og jeg oppdager gammel musikk gjennom han. Cynic, pantera, megadeth, tankard, ayreon, rush, deep purple, etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lælælælæ, mottatt pakke fra go'-labelet southern lord og alt er bare velstand. Nå har jeg lyst på en saftig Cynic-utgivelse for å sette drua på toppen av gjørma, slik sommeren ellers har vært hittil. Sjitvær.

Skrevet (endret)

Pestilence var dritfett! Likte spesielt Consuming Impulse med sanger som Out Of The Body og Echoes Of Death.

Endret av Kjobben
Skrevet
Pestilence var dritfett! Likte spesielt Consuming Impuls med sanger som Out Of The Body og Echoes Of Death.

'Resurrection Macabre' kommer ut i tidlig 2009 hvis alt går etter planen. Første plata på da 16 år, så det blir spennende.

Skrevet (endret)

Tull og vas og dra så tidlig. Husk at konserten ikke starter før 21. Det er JÆVLA mye venting, det.

Ingen som helst problemer å finne seg god plass om man kommer i 4-5 tida heller. Eller enda senere for så vidt.

Endret av Bytex
Skrevet
Er Maiden egentlig så bra som mange skal ha det til? Synes de får litt vel mye hype...

du har nok rett ja

Dessuten er musikken til Maiden egentlig metal? Synes det er mere slitsom rock, men der er sikkert mange uenige med meg :)

Skrevet
Er Maiden egentlig så bra som mange skal ha det til? Synes de får litt vel mye hype...

du har nok rett ja

Dessuten er musikken til Maiden egentlig metal? Synes det er mere slitsom rock, men der er sikkert mange uenige med meg :)

ditt menneskeverd: 8.5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...