Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY faen!

 

Elastic - Meshuggah

 

CHECK IT OUT NOW! Slutten er noe helt forjævlig bra. Fikk skikkelig sug i magen. Merkeligste shitet jeg har hørt. Midtpartiet ga meg en skikkelig uggen følelse også.

 

Like, literally. I could tell I was starting to sweat when it was pretty cold outside. I got really scared of my surroundings, even though it was the room I've been living for 13 years or whatever, and all the lights were on.

 

I felt like I was going insane or something, like I belonged in a lunatic asylum. It was the weirdest feeling ever. I've never had that sensation come over my body like that before. Then when the drone-ish part was over and the voices came towards the end of the song, I was almost positive I had gone insane/crazy. I felt like I was having a seizure, no joke.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Menn at Ghaal hadde det i seg til å utvikle følelser for slike sossegutter hadde jeg aldri trodd. Jeg hørte gjennom Incipit Satan to ganger tidligere i dag, og blir nok fortsette å høre på Gorgoroth i blant. Men det må da være lov å reagere på denne nyheten uten å bli kalt idiot.

 

Det å reagere og det å begynne å hate bandet som man liker kun fordi vokalisten er homofil er to veldig forskjellige ting (Jeg antar at de fleste som har gitt negative kommentarer og sagt at bandet nå bør bli kalt "GAYGUYROTH" og sånt faktisk liker (rettere sagt har likt?) bandet, ellers så er de patetiske mennesker som har altfor lite å gjøre.)

 

Super konsert. Moshing er gøy!

 

Like artig som kreft.

 

Herregud som eg hatar slike hjernedaude idiotar som hoppar rundt med olbogar og bein. Kva er poenget?

 

Gå og legg deg gamlefar. Det er gøy.

 

Moshing er det verste som kan skje på en konsert. Er nesten umulig å nyte musikken og bandet når man må stå og holde balansen pga hyperaktive barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...