Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Breaking news: Metallica har innsett sin kvalitet, og vil med det endre coveret på den nye skiva.

 

Bildet hadde nok representert innholdet i de siste sidene her bedre..

 

Sitter å hører igjennom Astriaals "Renascent Misanthropy" nå. Finfine saker. Kommer det noe mer fra den kanten?

Lenke til kommentar
Gorgoroth var en sinnsykt bra opplevelse. Stod helt foran og fikk øyekontakt med Gaahl flere ganger. Overgår det meste av alt annet jeg har sett, uten tvil.

 

- Bra du tykkjer han såg såpass bra ut. No har du i alle fall sjansen til å kapre han, nå som han har begge beina ute av skapet. Har aldri vore spesielt imponert dei gongene eg har sett Gorgoroth live. Mest på grunn av dritvokalen til Gaahl.

 

Og Coffin Birth var fæle greier.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Gorgoroth var en sinnsykt bra opplevelse. Stod helt foran og fikk øyekontakt med Gaahl flere ganger. Overgår det meste av alt annet jeg har sett, uten tvil.

 

- Bra du tykkjer han såg såpass bra ut. No har du i alle fall sjansen til å kapre han, nå som han har begge beina ute av skapet.

 

Haha, *ler*. Nei nei, liker man ikke musikken, så liker man ikke musikken.

Lenke til kommentar

Selvhat har forøvrig gitt ut en ny plate, Gjennom Mørket Famlende.. 5 sanger på platen, 3 av dem er fra Den Svarte Tid-demoen (alle bortsett fra Befrielsens Pine), og de to andre heter Gjennom Mørket Famlende og Mørkets Kraft - Smertens Makt. Lydkvaliteten er så som så, men herlig atmosfære i musikken...

Lenke til kommentar
Er Maiden egentlig så bra som mange skal ha det til? Synes de får litt vel mye hype...

du har nok rett ja

Dessuten er musikken til Maiden egentlig metal?

Nei, det er gospel og danseband. Herregud, kor dum kan ein eigentleg bli.

Vet, ikke, du får se deg i speilet og spørre :) Alle kan ikke like det samme, etter min mening er Maiden slitsomt og kraftig overurdert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...