Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt facinert av Wolves in the Throne Room.

 

In a recent interview with Metal Maniacs, the band is vying for a completely organic, back-to-their-roots sort of lifestyle. They live together in a house in the woods, grow their own food, cultivate their own livestock and scorn the consumer-based traditions of the modern world. While they aren't completely self-sufficient as of yet, they're nearing their goal.

 

Despite all of this, the band will tour and play sporadically.

 

WITTR kan sjekkes ut her: http://www.myspace.com/wolvesinthethroneroom

Lenke til kommentar
Hmm, morsom tråd ;)

 

På Viking/Folkrock, kan du jo adde Finntroll. Vil si de er ganske så 'folk' aktige. De tilbyr god melodisk metal med store doser polka! De fleste av sangene er sunget på svensk, selv om de er finske.

 

Finntroll er faktisk veldig bra. Jeg setter en anbefaling på dem.

Lenke til kommentar
Hmm, morsom tråd ;)

 

På Viking/Folkrock, kan du jo adde Finntroll. Vil si de er ganske så 'folk' aktige. De tilbyr god melodisk metal med store doser polka! De fleste av sangene er sunget på svensk, selv om de er finske.

 

Yep - Vil du at jeg skal legge til Finntroll så gjør du som beskrevet i bunnen av førsteinnlegget. Vær nøye med å følge malen. :)

Lenke til kommentar
Hmm, morsom tråd ;)

 

På Viking/Folkrock, kan du jo adde Finntroll. Vil si de er ganske så 'folk' aktige. De tilbyr god melodisk metal med store doser polka! De fleste av sangene er sunget på svensk, selv om de er finske.

 

De synger jo på svensk fordi der de er fra i Finland, er svensk morsmålet?

var det jeg trodde i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...