Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Execration var som forventet sinnsykt fett, for en maktdemonstrasjon! Hadde store forventninger til OTOH pga hypen, og det var kjipt.

 

LOL er du homse eller? Selvfølgelig var OTOH bedre enn det småkjipe oppvarmingsbandet kalt Execration som vralta seg på plass og sto å gnukka og jokket litt. Vokalen sugde også massivt i forhold til svensken i OTOH.

 

OTOH fylte rommet med røkelse og kjørte skikkelig show, det var saker. Svensken skreik til han besvimte omtrent, og svetten rant fra steder du aldri har hørt om.

 

Takk for meg. Jeg har peil.

Endret av Mchansern
  • Liker 3
Lenke til kommentar

LOL er du homse eller? Selvfølgelig var OTOH bedre enn det småkjipe oppvarmingsbandet kalt Execration som vralta seg på plass og sto å gnukka og jokket litt. Vokalen sugde også massivt i forhold til svensken i OTOH.

 

Takk for meg. Jeg har peil.

 

Hmm... hvilke(t) death metalband har du sett live før, eller, på skive? Hadde sett rimelig mongo ut med Execrations musikk og OTOHs eller Kadotus' sceneshow, passer bare ikke sammen.

Lenke til kommentar

LOL er du homse eller? Selvfølgelig var OTOH bedre enn det småkjipe oppvarmingsbandet kalt Execration som vralta seg på plass og sto å gnukka og jokket litt. Vokalen sugde også massivt i forhold til svensken i OTOH.

 

Takk for meg. Jeg har peil.

 

Hmm... hvilke(t) death metalband har du sett live før, eller, på skive? Hadde sett rimelig mongo ut med Execrations musikk og OTOHs eller Kadotus' sceneshow, passer bare ikke sammen.

 

Jeg troller som faen, har jo ikke sett noe. Pus <3

Lenke til kommentar

Synes både Execration og OTOH leverte. Førstnevnte hadde jeg kun tatt en rask lytt på før konserten, noe jeg angrer på. Dritbra band.

 

OTOH var høydepunktet for min del og absolutt best av bandene. Hakket bedre enn sist jeg så dem. Kadotus orket jeg kun å se to låter fra, smått kjedelig og kanskje litt for mye alkohol innabords.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...