Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe i mot verken synth eller trommemaskin, så lenge det er brukt riktig. Summoning bruker begge, og det er küng.

 

Men for min del er trommene i Limbonic Art 1) kjedelig programert, og 2) det låter kjedelig. Og da tenker jeg på selve lyden. Rævkjip lyd. Og på toppen av det er en produksjon som er døll som faen.

Lenke til kommentar

Har ikke noe i mot verken synth eller trommemaskin, så lenge det er brukt riktig. Summoning bruker begge, og det er küng.

 

Husker jeg kjøpte 'Lost Tales' på en bruktsjappe for noen år sia fordi jeg hadde hørt så mye positivt om Summoning. Var så kjedelig at jeg kvitta meg med den med en gang. Var så skuffa at jeg ikke har hørt på bandet siden :hmm:

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte 'Lost Tales' på en bruktsjappe for noen år sia fordi jeg hadde hørt så mye positivt om Summoning. Var så kjedelig at jeg kvitta meg med den med en gang. Var så skuffa at jeg ikke har hørt på bandet siden :hmm:

 

Skjønner. Samme som å sjekke ut Illud Divinum Insanus fordi man har hørt så mye positivt om Morbid Angel, men for så å ikke sjekke ut klassikerne til Morbid Angel fordi Illud Divinum Insanus var dritt. Gratulerer.

 

 

Og angående trommemaskin: Lifelover fikset dette veldig bra på sine tre første skiver, men på siste skiva låt det krise og helt for jævlig röv.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Nei. Sinnsykt slitsomt.

Vanesak.

 

Sikkert gitt Black Future 10 rudner siden den kom, og den blir mer og mer slitsom for hver gang, så for min del er det ikke en vanesak.Men nå er jeg ikke noe glad i teknisk/progressive thrash eller hva man skal kalle det uansett, og har vel til gode å høre ei sånn skiva jeg faktisk liker godt.

Lenke til kommentar

Nei. Sinnsykt slitsomt.

Vanesak.

 

Sikkert gitt Black Future 10 rudner siden den kom, og den blir mer og mer slitsom for hver gang, så for min del er det ikke en vanesak.Men nå er jeg ikke noe glad i teknisk/progressive thrash eller hva man skal kalle det uansett, og har vel til gode å høre ei sånn skiva jeg faktisk liker godt.

 

Det skal du få lov til å mene. :)

Personlig så har jeg over tid blitt mer og mer glad i kaotisk musikk, så den blir "roligere" for hver gang jeg hører på den. Eller, mer strukturert i hodet mitt er vel kanskje mer riktig å si.

Lenke til kommentar
Sikkert gitt Black Future 10 rudner siden den kom, og den blir mer og mer slitsom for hver gang, så for min del er det ikke en vanesak.Men nå er jeg ikke noe glad i teknisk/progressive thrash eller hva man skal kalle det uansett, og har vel til gode å høre ei sånn skiva jeg faktisk liker godt.

 

Da er vel dette noe for deg? :!:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6EDtJBzakK0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...