Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det har blitt postet før, men her er i hvert fall en sang fra det kommende nathrakh albumet. Skuffer ikke meg i hvert fall, gleder meg nå!

Ja, det var basstrommene sine, det.

Skrevet

Vet ikke om det har blitt postet før, men her er i hvert fall en sang fra det kommende nathrakh albumet. Skuffer ikke meg i hvert fall, gleder meg nå!

Dette blir bra!

Skrevet

Yep, første jeg skal gjøre når jeg får lønning er å bestille cd'en. Tenker jeg skaffer meg Heretoir's debut i samme slengen, siden de er gitt ut på samme label. Ble noe skuffet av det, synes det var litt kjedelig. Men jeg skal nok ikke gi det helt opp.

Skrevet (endret)

Jeg elsker 'Toward the Depths ' så hvis det er på linje med det eller bedere så kan dette fort bli et av høydepunktene i år!

Endret av Skogslik
Skrevet

Mayhem live = mind blown.

Hellhammer er et DYR. Attila er LUCIFERs reinkarnasjon. Grisehoder! Hërregüd!

Shitty mobilbilde

post-121390-0-56441500-1298773804_thumb.jpg

(Så også Nifelheim :thumbup: og Marduk :hmm: ).

Nå må jeg sove.

Skrevet

Mayhem live = mind blown.

Hellhammer er et DYR. Attila er LUCIFERs reinkarnasjon. Grisehoder! Hërregüd!

Originators of the northern darkness.

Godt å høre at de fortsatt gjør bra live-show.

Skrevet

deathhammer.jpg

Deathhammer rula max i går. Faen så sinnsykt fett! Den mest rølpete konserten jeg noensinne har sett. Granat!

Og jeg gleder meg til jeg får sjekka ut nye Woods of Desolation. Virker sykt bra, til tross for at produksjonen ikke er like fet som på debuten og EPen.

Skrevet

deathhammer.jpg

Deathhammer rula max i går. Faen så sinnsykt fett! Den mest rølpete konserten jeg noensinne har sett. Granat!

Sanne ord kan aldri bli sitert for ofte, min kjære Laban. For en konsert, for et sted, for en kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...