Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange ganger Avenged Sevenfold har blitt nevnt i denne tråden. Begynner sånn smått å bli lei i grunn.

Ja, det har blitt nevnt mange ganger. Men det skaper jo diskusjon, og det er derfor vi er her på forumet vel? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pluss at bandet har en egen tråd om hvor bra/dårlig musikken er. Kan heller krangle der

Er det noen som vet hva rimelig pris på Kronet til Konge er? Er på utkikk etter den, men vil ikke brenne meg og betale altfor mye

Endret av Vowels
Skrevet (endret)

I og med at albumet var tilgjengelig nytt i diverse distroer senest for en 2-3 år siden ville jeg kanskje strekt meg til max 250 kr.

Kommer selvsagt an på om det er første press eller ikke, og hvor mye du ønsker albumet i samlingen, for obligatorisk er det.

Endret av SirUstinov
Skrevet

Skulle ønske det kom DVD fra Burning Down... konserten. Er utvilsomt det beste liveopptaket de har gjort.

LiveDVD'n fra søramerika er tam og har 50% kjedelige nye låter.

Skrevet

Vain Glory Opera er ganske bra tror jeg.

Jeg ville ha startet med Burning down the opera live. Fantastisk livealbum. Ellers har du jo Theater of Salvation og Mandrake.

Takker, skal sjekke det ut.

Skrevet

I og med at albumet var tilgjengelig nytt i diverse distroer senest for en 2-3 år siden ville jeg kanskje strekt meg til max 250 kr.

Kommer selvsagt an på om det er første press eller ikke, og hvor mye du ønsker albumet i samlingen, for obligatorisk er det.

Jaok. 250kr er nok så langt jeg gidder å strekke meg for en cd-plate. Firstpress etc bryr jeg meg ingenting om, da blir platekjøp plutselig jævelig mye dyrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...