Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Have you heard the one about the gay road construction workers? They were fighting..over a manhole.

:D Det der er min humor. Er det noen som har hørt noen fornuftige coverlåter av Bolt Thrower? Har prøvd meg på et lite knippe, men alt var søppel.

In bottle there is no beer!

Skrevet

Bare det at de kalte albumet "Abrahadabra", sier at jeg ikke skal høre det. Og ut i fra den ene sangen jeg har hørt fra albumet, skuffer de mer enn albumtittelen tilsier.

Skrevet

Dimmu Borgir er helt greie. Ikke noe spesielt, men ganske ok. De får kanskje litt mer pes enn de fortjener, synes jeg.

Your musical compatibility with Stringt is Super.

Off topic though :p

Skrevet

De får kanskje litt mer pes enn de fortjener, synes jeg.

Utvilsomt. Men mange føler nok at bandet har driti dem på foten ved å "dolke sjangeren i ryggen" og bli populære. Det finnes ingenting en trOO metalmonzta liker bedre enn mystiske, ukjente band.

Skrevet (endret)

For å ha credz må man kun snakke polsk og max ha solgt 100 plater. I undergrunns t-banenettet i Krakow.

Og på et eller annet tidspunkt tenker alle i bandet, "Faen heller, skal vi passe på kredden vår og la være og akseptere festival og spillejobber i utlandet, eller skal vi si opp jobben vår på Shell og leve av bandet istedet?"

Hva ville dere gjort?

Endret av Bytex
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...