Gå til innhold

WoW ødelegger vennskap!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg forstår vennen din godt, første gang man får bli med på raid er stort i WoW.

For min del så forstår jeg at han ikke ville bli med på TD, spilt meg lei på det og det er mer eller mindre bare tidsfordriv hvis man skal velge om å begå selvmord eller å spille TD. Uansett så var det sikkert dårlig for han at han ikke orket å bli med hvis han hadde lovet det.

Edit: Hvem pokker avtaler å spille TD? "Hey blir du med på å spille "Stunt Bike Draw 2" til helga?"

Endret av Bruktbilen
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

jeg går på ungdoms skolen ikke ferie før i neste uke vi :p

Foresten da skal jeg må Et Lan Gleder meg :D

Skrevet
øøh, nei..... så folk som ikke går på barneskole/ungdomsskole/vgs kan ikke spille wow, eller uttrykke seg om folk som er avhengig. "Nei nei, de må være troll".

9607435[/snapback]

Er fristende å spørre om K-k er faren din, men skal la være. Jeg, som andre, går ut ifra at du bare er oppmerksomhetssyk. Jeg tror at om du leser gjennom dine egne innlegg så forstår du hvorfor.

Skrevet
Hvis vennskapet deres er ødelagt fordi han en kveld en gang valgte å gjøre noe annet så er deres vennskap kanskje ikke så mye å spare på alikevel...

Nå har dere vel høstferie, så sjangsen byr seg nok på nytt.

9607299[/snapback]

Går du på barneskolen siden du har høstferie?

9607380[/snapback]

Ok, da avslørte vel du at du er et troll som bare er ute etter å lage kvalm og få oss WoW-ere til å skrike at det ikke er så ille.

9607417[/snapback]

Ettersom vi er en 5-6 stk, så må vi avtale å spille TD.

Skrevet (endret)
Hvis vennskapet deres er ødelagt fordi han en kveld en gang valgte å gjøre noe annet så er deres vennskap kanskje ikke så mye å spare på alikevel...

Nå har dere vel høstferie, så sjangsen byr seg nok på nytt.

9607299[/snapback]

Går du på barneskolen siden du har høstferie?

9607380[/snapback]

Ok, da avslørte vel du at du er et troll som bare er ute etter å lage kvalm og få oss WoW-ere til å skrike at det ikke er så ille.

9607417[/snapback]

Ettersom vi er en 5-6 stk, så må vi avtale å spille TD.

9607458[/snapback]

Oh...Farlig at en dropper ut....

Endret av jorgenk4
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

wow er jo 100 % bedre enn TD

Skrevet
Kan dere ikke bare spiller WoW sammen istedet? Så er vennskapet deres reddet.

9607477[/snapback]

Vil vel egentlig anbefale det jeg også da WoW er ett MYE bedre spill :p

Skrevet

Jeg avsluttet min wow konto for 2 uker siden etter å ha spilt det sammenhengende siden us beta for 2-3 år siden :p

Syns ikke det var noe særlig problem, føler ikke noe særlig "CRAVING" for å spille det igjen nå liksom :)

Dessuten hørtes tower defense utrolig kjipt ut :p Og hvis det at han ikke er med på å spille tower defense ødelegger vennskapet deres så sier vel det mer om vennskapet enn det sier om hans avhengighet :p

Troll eller ikke, en sånn post må bare taes seriøst :p

Gjest medlem-77217
Skrevet
snakker vi avhengig av wow eller snakker vi avhengig av wow?

9607020[/snapback]

Vi snakker ekte kjærlighet. Men seriøst, tror ikke han er noe spesielt avhening av wow. Har raida selv, og når du downer en boss for første gang, så vet du at du har gjort en god besluttelse når du besluttet å levle opp en character. TRO MEG!

Skrevet

Ikke så dumt sagt Bjohansen.

Seriøst, jeg husker også første gang jeg raidet. Kjempegøy! :D Men så hadde jeg ikke noe annet planlagt anyway :p

TD blir eid hardt av EotA Twilight. Prøv heller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...