Gå til innhold

WoW ødelegger vennskap!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennskap blir ikke ødelagt av å prioritere andre ting , høres mest ut som om du er bitter fordi han hadde andre planer enn å være med deg/dere !

Husker min første 10 mans i Strat Baron side !! :D wow.. helt utrolig å komme inn der første gangen.

Og mitt første 40 mans i Molten Core , ble summonet inn rett før Garr.. og fikk min første epic av trash mobs.. Tier 1 beltet :D smilte i flere dager ! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vennskap blir ikke ødelagt av å prioritere andre ting , høres mest ut som om du er bitter fordi han hadde andre planer enn å være med deg/dere !

9610118[/snapback]

Øhh.. det han sa var vel at planen var at de skulle være sammen for TD (hva nå det er) som han droppet til fordel for raiding... :hmm:

Endret av pax1
Skrevet
Jau... nå har vi planlagt å spille WC3 tower defence siden igår, og denne kameraten hadde helt siden igår takket ja til å være med på tower defence....

Han påstår hele tiden at det ikke er så ille med han og wow, som andre folk og wow-avhengigheten, men dette er ILLE.

for 1 time siden sa han også at han var klar kl.20:30, men hvilken beskjed får vi nå, jo "Det er første gangen jeg får være med i et raid, så jeg kan ikke spille tower defence med dere".

snakker vi avhengig av wow eller snakker vi avhengig av wow?

9607020[/snapback]

hva om det var andre ting han måtte gjøre da ville vennskapet blitt ødelagt da og, dette har ingenting med avhengighet å gjøre han bare prioriterte noe anderledes en du ville gjort

Skrevet
Jau... nå har vi planlagt å spille WC3 tower defence siden igår, og denne kameraten hadde helt siden igår takket ja til å være med på tower defence....

Han påstår hele tiden at det ikke er så ille med han og wow, som andre folk og wow-avhengigheten, men dette er ILLE.

for 1 time siden sa han også at han var klar kl.20:30, men hvilken beskjed får vi nå, jo "Det er første gangen jeg får være med i et raid, så jeg kan ikke spille tower defence med dere".

snakker vi avhengig av wow eller snakker vi avhengig av wow?

9607020[/snapback]

hva om det var andre ting han måtte gjøre da ville vennskapet blitt ødelagt da og, dette har ingenting med avhengighet å gjøre han bare prioriterte noe anderledes en du ville gjort

9610160[/snapback]

Det var vel nettop prioriteringen som er poenget hans...

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvilket raid det er snakk om her, men jeg husker veldig godt den første gangen jeg rusla inn i Kara sammen med 9 andre guildies. Hadde slitt en liten stund med å få ferdig attunement, men så plutselig var den store dagen der. Jeg hadde nok også hoppa over TD for den kvelden hvis jeg hadde hatt avtale om det.

Husker første gangen vi knerta de bossene vi har tatt i Kara, det er en deilig følelse når du faktisk har slitt i noen timer og ikke har tatt en boss før, halve raidet er dødt og bossen har 5.000 hp igjen, så ser du at en FB crit er nok, og så faller den onde djevelen. Ikke minst å høre gledesropet fra folket du spiller sammen med når de får sin første Kara drop.

Raids i WoW er noe spesielt for de som spiller. I min guild så har vi bestandig en hyggelig tone og snakker mye sammen i spillet, selv når vi ikke spiller. Kjenner ikke en kjeft av dem utenfor WoW, men det er bestandig å slå av en prat med folket. Skal man gjøre slike raids, så må man faktisk være 10-40 stykker, hvis du da kjiper ut fra en slik gruppe så ødelegger du jo faktisk for de andre der. Ikke at jeg noen gang har følt meg presset fra min guild, men jeg drar for min egen del. Det er mange drops i slike raids som jeg har lyst på.

Hvis han er avhengig av WoW så er vel trådstarter avhengig av TD?

Skrevet

Hvis du ikke har noen vennskap som er verre enn det, da har du klart deg rimelig bra i livet imo. Menneh..

Skrevet (endret)
er faan ikke rett og sammenligne wowspillere med narkomane.!

9611824[/snapback]

Nei, støtter den. Er heller ikke det samme og sammeligne wow spillere med alkoholikere.

edit: mye kluss

Endret av Schjellin
Skrevet

Leste overskriften på denne tråden og forventet å lese om en person som gjentatte ganger, uke etter uke og måned etter måned brøyt real life avtaler for å spille WoW. Skuffelsen var enorm når jeg leste han hadde sagt nei til en eneste TD game for å oppleve sitt første raid. Nei makan.. Huff for en fæl fyr. :p

Liker du å spille WoW så er ditt første raid som å ha sex for første gang. Det er noe en bare kan oppleve en gang.

Skrevet (endret)
At WoW ødelegger vennskap er like dumt som å si at pistoler dreper folk.

9649034[/snapback]

Pistolen hjelper..

Å stå på et gatehjørne og si "bang, bang" dreper ikke mange :tease:

Endret av pax1
Skrevet (endret)

Det er personen bak både WoW og pistolen som er ansvarlig.

9649034[/snapback]

*Host* Endret av Lightningwolf
Skrevet

9649034[/snapback]

Faen det dummeste jeg har hørt. Du kan ikke alvorlig mene at utviklerene av et spill (i dette tilfellet Blizzard entertainment) er skyldig i at folk sender livet sitt til helvete med spillinga si? Hvordan får dud et til og stemme? Tror du det er en slags mystisk hypnose greie i spillet eller?

9653465[/snapback]

Tror han mente spilleren... :whistle:

Skrevet

9649034[/snapback]

Faen det dummeste jeg har hørt. Du kan ikke alvorlig mene at utviklerene av et spill (i dette tilfellet Blizzard entertainment) er skyldig i at folk sender livet sitt til helvete med spillinga si? Hvordan får dud et til og stemme? Tror du det er en slags mystisk hypnose greie i spillet eller?

9653465[/snapback]

Tror han mente spilleren... :whistle:

9653472[/snapback]

Da misforsto jeg ganske så grundig da kanskje? :innocent::whistle:
Skrevet (endret)

9649034[/snapback]

9653465[/snapback]

La meg utdype det litt: "Personen bak PC-en som spiller WoW og den bak pistolen er de som er ansvarlige."

Correct me if I'm wrong.

Endret av Heart Break Kid
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Oj Oj Oj han var crazy bananas avhenging han gutten ja... eller kanskje han var lei wc3 og ville spille WoW?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...