I_Want_a_Wii Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jau... nå har vi planlagt å spille WC3 tower defence siden igår, og denne kameraten hadde helt siden igår takket ja til å være med på tower defence.... Han påstår hele tiden at det ikke er så ille med han og wow, som andre folk og wow-avhengigheten, men dette er ILLE. for 1 time siden sa han også at han var klar kl.20:30, men hvilken beskjed får vi nå, jo "Det er første gangen jeg får være med i et raid, så jeg kan ikke spille tower defence med dere". snakker vi avhengig av wow eller snakker vi avhengig av wow?
jorgenk4 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) Får man invite te raid for første gang....Seff da går man for det....Er ikke noe og prate om Det vil ikke si noe om avhengighet det! Endret 30. september 2007 av jorgenk4
Freakeating Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jau... nå har vi planlagt å spille WC3 tower defence siden igår, og denne kameraten hadde helt siden igår takket ja til å være med på tower defence....Han påstår hele tiden at det ikke er så ille med han og wow, som andre folk og wow-avhengigheten, men dette er ILLE. for 1 time siden sa han også at han var klar kl.20:30, men hvilken beskjed får vi nå, jo "Det er første gangen jeg får være med i et raid, så jeg kan ikke spille tower defence med dere". snakker vi avhengig av wow eller snakker vi avhengig av wow? 9607020[/snapback] Gammal er du a? Får man invite te raid for første gang....Seff da går man for det....Er ikke noe og prate om Det vil ikke si noe om avhengighet det! 9607052[/snapback] Helt enig
.tomf Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Møtte ikke opp for å spille TD? Ja, den gutten er avhengig.
Frysning Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Til trådstarter så vil jeg bare si at vi alle vet, alle som ikke spille Wow vet at man blir avhengig. Alle som spiller det, nekter jo selvfølgelig for det. Er bare naturlig det, akkurat det samme med de narkomane.
MadsFN Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Mitt første raid var stort, ja det skal jeg være enig i (Tok raidet istede for å gå ut en kveld)
jorgenk4 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Mitt første raid var stort, ja det skal jeg være enig i 9607098[/snapback] Det første raidet en gjør er alltid stort, husker mitt første. Det var morro
fatalicus Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) Til trådstarter så vil jeg bare si at vi alle vet, alle som ikke spille Wow vet at man blir avhengig. Alle som spiller det, nekter jo selvfølgelig for det. Er bare naturlig det, akkurat det samme med de narkomane. 9607097[/snapback] Selvfølgelig blir noen avhengig av det. Men det er jo helt og holdent deres egen skyld, som ikke har viljestyrken til å slutte.. akkuratt som med narkotika. Noen prøver det, men blir ikke avhengig, andre blir det. av de igjen så er det noen som har viljestyrken til å slutte, mens noen ikke har det. Endret 30. september 2007 av fatalicus
jorgenk4 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Til trådstarter så vil jeg bare si at vi alle vet, alle som ikke spille Wow vet at man blir avhengig. Alle som spiller det, nekter jo selvfølgelig for det. Er bare naturlig det, akkurat det samme med de narkomane. 9607097[/snapback] Selvfølgelig blir noen avhengig av det. Men det er jo helt og holdent deres egen skyld, som ikke har viljestyrken til å slutte.. akkuratt som med narkotika. Noen prøver det, men blir ikke avhengig, andre blir det. av de igjen så er det noen som har viljestyrken til å slutte, mens noen ikke har det. 9607122[/snapback] Jeg er avhengig av spillet for og si det rett ut...and I love it
fjeddiu Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) Spiller du wow, I_Want_a_Wii Endret 30. september 2007 av fjeddiu
I_Want_a_Wii Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Spiller du wow, I_Want_a_Wii 9607219[/snapback] Ja....
Gakks Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hvis vennskapet deres er ødelagt fordi han en kveld en gang valgte å gjøre noe annet så er deres vennskap kanskje ikke så mye å spare på alikevel... Nå har dere vel høstferie, så sjangsen byr seg nok på nytt.
Seian Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) Du er bra pirkete hvis du mener at det ødelegger et vennskap bare ved å bli med på noe nytt og spennende enn det samme gamle. edit: Ja, på en måte det samme som Gakks sa Endret 30. september 2007 av Seian
samebob Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg synes du over reagerer litt her.. Er jo selfølgelig litt dårlig gjort å avlyse sånn, men første raid er nesten som ens første kyss, glemmer det aldri Kanskje ikke like godt, men du forstår sikkert poenget
v-gard Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 For et ødelagt vennskap.. 9607060[/snapback] Mm. Wow-dewden er fortapt og kommer til å brenne i helvete nå.
I_Want_a_Wii Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Hvis vennskapet deres er ødelagt fordi han en kveld en gang valgte å gjøre noe annet så er deres vennskap kanskje ikke så mye å spare på alikevel... Nå har dere vel høstferie, så sjangsen byr seg nok på nytt. 9607299[/snapback] Går du på barneskolen siden du har høstferie?
jorgenk4 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hvis vennskapet deres er ødelagt fordi han en kveld en gang valgte å gjøre noe annet så er deres vennskap kanskje ikke så mye å spare på alikevel... Nå har dere vel høstferie, så sjangsen byr seg nok på nytt. 9607299[/snapback] Går du på barneskolen siden du har høstferie? 9607380[/snapback] Kan da være sånn at han trudde du var 12+
samebob Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 ungdoms skolen og videregående har da høstferie de og
jorgenk4 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 ungdoms skolen og videregående har da høstferie de og 9607391[/snapback] Ikke de som ikke går på skole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå