Gå til innhold

The ITIS - den døsende metthetsfølelsen


Larusso

Anbefalte innlegg

Ja, her om dagen hadde jeg spist en deilig middag, ovnsvbakte poteter, og en saftig biff, etterpå la jeg meg i sofaen og så på tv, mens jeg kjente døsigheten snike opp på meg pga maten, og jeg fikk virkelig the itis,hadde ikke lyst å gå ut eller noe, bare ligge på sofaen og se på tv og nyte itisen som hadde kommet over meg. noen andre som har hatt en festelig itis opplevelse i det siste?

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, her om dagen hadde jeg spist en deilig middag, ovnsvbakte poteter, og en saftig biff, etterpå la jeg meg i sofaen og så på tv, mens jeg kjente døsigheten snike opp på meg pga maten, og jeg fikk virkelig the itis,hade ikke lyst å gå ut eller noe, bare ligge på sofaen og se på tv og nyte itisen som hadde kommet over meg. noen andre som har hatt en festelig itis opplevelse i det siste?

9595562[/snapback]

 

Hva er en Itis? om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
The ITIS er et velkjent fenomen i statene i allefall - mye fet "soul food", hehe.

 

Er en utrolig morsom Boondocks-episode om akkurat dette forresten.

 

Kan jo også nevne at jeg ofte får en mild ITIS etter slitsomme skoledager. Se på cheesy komiserier mens jeg eter middag, og etterpå segner jeg gjerne om i 20 minutter på sofaen :love:

9597242[/snapback]

 

hehe, ja jeg får også, og faktisk ikke sjeldent, et innslag av ITIS, også som du sa, gjerne etter slitsomme skoledager, men av og til er det deilig å få en grad 2 av ITIS :thumbup:

Lenke til kommentar

Arr jeg og et par folk dro i russetida en gang på Yonas for å spise på pizzabuffet mens vi hadde fri i 1 time. Jeg kjørte helt fint dit, men etter vi hadde spist mer eller mindre 2 1/2 store pizzaer hver så klarte vi ikke å bevege oss. Måtte vente 30 min før vi orket å gå ut, vaklet bort til bilen og ble sittende der i 5 min før jeg orket å kjøre.. Kom bare 2 timer for seint >.<

 

Itis, deilige saker. Ellers så blir jeg slapp og deilig hver eneste høytid.

Lenke til kommentar

Håhåh, nå fikk jeg en deilig ITIS-opplevelse. Det er nesten ikke så jeg orker å skrive dette en gang. Spiste en diger middag med kylling og ris, trodde jeg skulle kollapse etter den, og så kom moren min inn med vannbakkels også. Nå orker jeg ikke å gjøre noe som helst. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...