Gå til innhold

Perfect World Open Closed beta 28/9


Anbefalte innlegg

Holder på å installere spillet no, men eg får ikkje aktivert kontoen min, linken i mailen funker ikkje :S Er vel sikkert nede, så det er vel berre å vente :/

 

Er det ein spesiell server folket her har samla seg på eller?

 

edit: har fått aktivert accounten no :)

Endret av zero_time
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken mail er det snakk om? Hvis du bruker yahoo, kan det hende du aldri får den. Jeg hadde det samme problemet, så jeg lagde en gmail-konto og registrerte meg på nytt på cubizone med den nye adressen. Da fikk jeg mailen med en gang. (Det er et par dager siden jeg registrerte meg, og jeg har enda ikke fått mail på yahoo.)

Lenke til kommentar

nå er det vel egentlig ganske teit av meg å stille spørsmål ved spillet, men men..

Here it goes!: Formaterte til VISTA her om dagen, og jeg får ikke patcha Perfect World!

Noen som har en løsning på problemet mitt? ^^

Thanks in advance.

 

EDIT: patchinga bare stopper opp.

Endret av Chilliking
Lenke til kommentar
nå er det vel egentlig ganske teit av meg å stille spørsmål ved spillet, men men..

Here it goes!: Formaterte til VISTA her om dagen, og jeg får ikke patcha Perfect World!

Noen som har en løsning på problemet mitt? ^^

Thanks in advance.

 

EDIT: patchinga bare stopper opp.

 

Bruker XP selv, men har du sjekket denne tråden? Håper det hjelper. Ellers er det alltid andre med VISTA som har problemer med PW, så det er bare å søke litt i forumet der og sjekke hva andre sier om det. Guud Lukk! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eg lagde meg en wingelf priest.

Slik som eg har forstått det kan vel wingelfs fly allereie frå lvl 1?

Men eg klarar ikkje å finne ut kordan eg gjer dette :/

 

Om du presser 'E', så kommer det opp en meny med expressions osv.

Hvis du ser på de øverste linjene, så er det en figur som viser en mann med vinger. Den skal du trykke på for å fly. Om du er lur, så drar du den over til shortcuts. Og pass opp, for de første vingene dine (du får nye når du kommer til lvl 30) bruker en del mana.

 

Lykke til med priesten din :D

Lenke til kommentar
Har prøvd det en stund nå, og det er bedre enn de fleste andre MMORPG.

 

Man får bra rewards for quest, så man slipper å grinde for å lvle hele tida.

Questa er litt ensformige, sånn som i WoW, enten skal man drepe så og så mange fiender, eller så skal man skaffe X item som dropper fra X fiende.

 

Bra grafikk (til å være MMORPG) og spillet krever veldig lite, så de fleste PCer idag kan kjøre det på fullt uten problemer.

 

Man kan også fly, og hoppe høyt (dobbelt hopp:P), flyvinga går litt tregt, og man må bruke mana for å fly.

 

Alt i alt ett bra spill, vært å prøve hvertfall!

Hvis noen andre her spiller, add Triplx;)

 

Mana/HP recovery speed blir bedre etter hvert som du blir høyere lvl, så da bruker ikke vingene mana. Når du kommer til lvl 30, så får du en quest der du blir belønnet med nye vinger som ikke bruke mana i det hele tatt. De går også an å increase flying speed. Som Human, får du flyvende sverd som aviation, og stingray (usikker på hva det heter på norsk). Det er også mer du skal gjøre en bare å drepe for å fullføre questene. Du skal snakke med andre NPCs, gi dem beskjeder fra andre NPCs og få items som du skal sende videre.

 

Og BTW; Hva mener DU at questene skal gå ut på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...