Gå til innhold

Perfect World Open Closed beta 28/9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det vært mulig om noen kunne lastet opp noen screenshots av spillet?

 

har bare tatt noen screens der jeg er nå.. ikke så bra men det jeg fikk til akurat nå :p

 

post-100141-1197584321_thumb.jpg

 

post-100141-1197584398_thumb.jpg

 

post-100141-1197584440_thumb.jpg

 

post-100141-1197584488_thumb.jpg

 

post-100141-1197584549_thumb.jpg

 

post-100141-1197584608_thumb.jpg

 

PS: er lav oppløsning siden jeg spiller det i vindu :whistle:

Endret av barin
Lenke til kommentar
Hadde det vært mulig om noen kunne lastet opp noen screenshots av spillet?

 

Jeg postet noen i tråden for spill screenshots. Du finner det her :) Tatt i 1024x768 32-bit i window mode. Det blir litt lite, men fungerer fint og gir meg full tilgang til nettet for guider og slikt. Jeg ble vant til å spille i window mode med Anarchy Online, og etter det sverger jeg til den måten. Liker ikke å være "innesperret" i et MMORPG-spill, mye bedre å kunne gå på nettet og gjøre andre ting mens avataren tar seg en pause i et trygt område. Så langt har det ikke kræsjet for meg en eneste gang, ganske stabilt til å være en (åpen) beta.

 

Et eller to av bildene viser min Elf Archer, men jeg startet en WereFox for et par dager siden og spiller nå mest med den. Pet pull FTW.

Lenke til kommentar
Så langt har det ikke kræsjet for meg en eneste gang, ganske stabilt til å være en (åpen) beta.

 

vell grunnen til at det er stabilt er vell at spillet i seg selv ikke er en beta, det er bare den engelske teksten i spillet som er det... har vært ute en stund i asia... og BTW den engelske teksten har vanvittig mye rare setninger :!:

er ikke akurat et geni som har oversatt dette spillet.. men gøy er det hvertfall :yes:

Lenke til kommentar

Ahh, jeg glemte et øyeblikk at det allerede har vært i drift en stund i Asia. Stabilitet er uansett noe jeg aldri tar for gitt i et MMORPG, uansett hvor lenge det har vært ute, så jeg synes det er hyggelig å se at det fungerer såpass bra!

 

Her er en av quest-beskrivelsene ved NPCen, ordrett gjengitt:

 

I found out that this plague is caused by some kind of colourless gas, I have a Panthera Canis that can differentiate the medicines. It looks half dog and half tiger and it's thirty eight thousands years old already. When it reach fourty two thousands years old, it will become invisible, we can see how the medicine reacts if it eats it. If I can pull off all the hair and let it smell the gas, then I might found a solution for it.

 

Ditt eneste mulige svar til NPCen er her som følger:

"Is there any methods to make the hair drop faster?"

 

 

Og den beskrivelsen var enklere å lese enn mange av de andre quest-beskrivelsene :) Jeg vet oversettere skal gjøre en bra jobb med dette til lanseringen av den ferdige engelske utgaven.

 

Jeg antar det ikke finnes noen norske guilds i dette spillet?

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...