Gå til innhold

Perfect World Open Closed beta 28/9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ertesvag92, er i samme situasjon som du var i med den mailen. Tok det lang tid før den dukka opp? Eg er redd for at den skal bli plukka opp som spam en eller anna plass i systemet.

 

Eg får forresten heller ikkje oppdatert spelet, står "downloading listed files" i launcheren ei stund før der skiftar til "game update terminated please do try again late". Har ikkje funne den på nettet heller.

Lenke til kommentar

Takk for tipset Triplexx, testa med gmail og det funka fint, gikk fort også! :)

 

Men skjønnar ikkje stort av den patchinga nei, kan jo virke som der er en eller anna server som ikkje er helt oppegåande. Har prøvd å slå av det eg veit om av brannmurar, uten vidare hell. Vi har derimot et litt føkka router oppsett her i huset så det kan jo kanskje ha noko å sei, men eg har mine tvil egentlig.

Lenke til kommentar

n00b question her... jeg er i lvl lvl 6 nå men har ikke nye skills... hvordan trener jeg dem?

 

når jeg trykker på R får jeg opp skill list og skill tree men jeg kan ikke trykke på noen for å lære :ermm:

 

EDIT: fant ut at det er fra spesielle skill trainers i byene, men hvordan finner jeg dem?

 

EDIT2: FANT DEN :D sorry for all n00binga her :whistle:

Endret av barin
Lenke til kommentar
Eg ga opp håpet igår..orker ikkje å finne ut ka som var galt med patchen! Eg har lest litt på forum deres, og det var mange som hadde det samme problemet. For de som ikkje makter å

fikse patch/activation code og blablablabla....

gå inn her: http://www.perfectworld.gr/

Det er en private server for europeans player...veldig stabilt server! Anbefales!

 

TUUUSEN takk :new_woot: serveren i europa tok bort all laggen som var på den i malaysia. nå gjør charactern det jeg vill når jeg vill det :thumbup:

Endret av barin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...