Gå til innhold

Hva er inntrykkene dine av Halo 3 så langt?


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alle vet jo at Halo først og fremst er multiplayer spill

9584106[/snapback]

 

Ikke halo 3. Multiplayer opplegget er møkk!

9584303[/snapback]

 

fordi?

9584315[/snapback]

 

Møkk? Litt sterke ord, kanskje! Vel, Halo historien er sentral for meg. Det er nok derfor jeg kjøper spillet. Vi skal jo "Finish the fight!" (Ingenting med Finner å gjøre" :D Heh... Har bestilt spillet fra (Bad) Deal.no. Får ikke før fredag! Yikes!

Lenke til kommentar
Brukte 9 timer på Heroic. Har lagret hele singleplayer-delen som saved films. Kanskje jeg leker meg litt med Forge og multiplayer i morgen.

9583928[/snapback]

Hvordan får du lagret single player filmer? Når jeg trykker på X i Theatre i en film fra SP, kan jeg bare ta screenshots og pause. Og avslutte. Hvorfor kan jeg ikke lagre film?

 

til dere som har rundet det: Har slutten av spillet noe med reklamen der master chief blir løftet opp av en brute og har en granat i hånden?

9584393[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei
Lenke til kommentar

Hva faen?

 

Så sinnsykt skuffet over singleplayeren nå. Satte oss ned i 6-tiden, 4 stykker for å spille co-op. Så plutselig var det over. Legendary hele veien. Tok oss god tid hadde jeg inntrykk av, samt døde veldig ofte da noen ikke hadde spilt halo så mye. Under 6 timer totalt. Skulle jeg rushet gjennom på legendary ville det gått på rundt 4 timer. Ikke engang Halo 2 var så kort.

 

Sa ikke folk at det tok 10-12 timer da?

 

Og Legendary i Halo 3 var jo en vits. Er jo tilsvarende normal i Halo 2. Dette var råttent synes jeg. Skal rante meg blå på bungieforumene nå. :p

 

En annen ting var frameraten. Her er det garantert COD4 som har skjemt meg bort med fjellstø 60fps, men da må vel faen meg Bungie klare det i Halo 3 også? Har jo utviklet til Xbox siden den kom. Synes frameraten var relativt dårlig hele veien.

 

Multiplayer er fortsatt ellevillt rått, men singleplayeren var storskuff. Jaja, kommer vel til å spille Halo 3 til 2010 uansett, men teit at jeg ikke fikk inntrykk av hvor kort campaignen var fra reviewene.

Lenke til kommentar
Hva faen?

 

Så sinnsykt skuffet over singleplayeren nå. Satte oss ned i 6-tiden, 4 stykker for å spille co-op. Så plutselig var det over. Legendary hele veien. Tok oss god tid hadde jeg inntrykk av, samt døde veldig ofte da noen ikke hadde spilt halo så mye. Under 6 timer totalt. Skulle jeg rushet gjennom på legendary ville det gått på rundt 4 timer. Ikke engang Halo 2 var så kort.

 

Sa ikke folk at det tok 10-12 timer da?

 

Og Legendary i Halo 3 var jo en vits. Er jo tilsvarende normal i Halo 2. Dette var råttent synes jeg. Skal rante meg blå på bungieforumene nå. :p

 

En annen ting var frameraten. Her er det garantert COD4 som har skjemt meg bort med fjellstø 60fps, men da må vel faen meg Bungie klare det i Halo 3 også? Har jo utviklet til Xbox siden den kom. Synes frameraten var relativt dårlig hele veien.

 

Multiplayer er fortsatt ellevillt rått, men singleplayeren var storskuff. Jaja, kommer vel til å spille Halo 3 til 2010 uansett, men teit at jeg ikke fikk inntrykk av hvor kort campaignen var fra reviewene.

9584526[/snapback]

Tiden flyr i godt lag :yes:

Lenke til kommentar

Hva jeg synes om Halo 3? Alright... *knekker fingrene*

 

Spillet er greit nok det, men det er uten tvil altfor kort. Tror jeg brukte rundt 10 timer eller noe da jeg spilte igjennom historien for første gang. Da spilte jeg alene.

Theme-musikken (den ifra Halo 3 Announcement-videoen) ble spilt altfor ofte, og jeg klarte ikke å knytte meg skikkelig til den. Melodien er svært fin, men den blir litt oppbrukt gjennom spillet.

Jeg fikk ingen følelse av å være på jorda. Alt så og føltes likt som på de to andre spillene. Både ute og inne.

Det plaget meg også at bildet var litt for mye zoomet in, og at siktet ikke var i midten av skjermen, men litt ned forbi. Dette kan man selvsagt venne seg til, noe man helt sikkert vil gjøre, men man legger merke til det igjen etter å ha spilt andre spill før man starter opp Halo 3 igjen.

Grafikken var ikke spesielt imponerende, men heller ikke dårlig. Det var lett å se at det var "next-gen".

Fysikken kunne man ha benyttet seg mer av. Eneste plassene jeg egentlig merke noe til den fantastiske Havoc-motoren var når jeg kjørte bil.

Alt i alt er det lite nytt og spennende i Halo 3, men det er likevel verdt de 400 kronene spillet kostet.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig er jeg litt skuffa over spillet. Jeg hadde skyhøye forventninger, så det er nok derfor.

Grafikken var ikke så god som jeg håpet på, jeg synes faktisk den var et godt stykke under det man kan forvente.

Lyden var jeg heller ikke helt fornøyd med. Den mangler liksom trøkket.

Nå spilte jeg bare en times tid i går kveld, så jeg regner med at det går seg til over tid.

Håper bare jeg får brukt litt tid på spillet i nærmeste fremtid, så jeg kan få et bedre inntrykk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Får skrive mine inntrykk også, det lille jeg har fått så langt. Satt meg ned med en kompis for å spille gjennom i co-op i går, og siden vi er begge gamle PC-gamere og ikke har dead-on aim med gamepads ennå kjørte vi avsted på normal.

Satt vel i gang å spille rundt halv åtte, og når vi gav oss halv ett i natt var vi på siste mission (sparer slutten til helgen, skal spille gjennom på legendary i 4-player co-op) så kan skrive om det jeg har opplevd og sett av spillet til nå.

Vil dog nevne at jeg synes The Flood er en utrolig kjedelig fiende å sloss mot, det er ikke det at de er så forbaska vanskelig å sloss mot, det er bare at de minner meg om hvor dørgende kjedelig Halo: Combat Evolved var - disse endeløse gangene etterfulgt av flere ganger som ser identiske ute minte meg mer om leveldesignere som var forbanna late enn at historien tilsi at det skulle være slik. Brutes er dog festlige å sloss mot, og goddamn - gravity hammer er gøy!

 

Grafikken er ikke stort mer enn ok, og noe av det som plager meg mest er at de later til å ha gjenbrukt mange av de gamle modellene uten å ha gjort stort med dem (ja, de er i HD og er langt skarpere enn før, men de ser fortsatt litt... meh ut), dette kan jo selvsagt gjort for å skape sammenheng i historien - det ville vært merkelig dersom en karakter plutselig så annerledes ut kun fordi de har mer spenstig hardware å leke seg med, så vil anta at dette er gjort med overlegg. Det tror jeg også gjelder grafikken, for at folk skal kunne føle at "Ah, dette er Halo-universet". Dersom Halo hadde hatt Gears of War-grafikk ville det ikke lenger sett eller følt som et Halo-spill. Litt kantutgjevning kunne de godt ha spandert på seg.

Frameraten er stort sett grei, men opplevde alikevel at den choket på enkelte steder, noe som er skuffende. Spill fra Microsoft Game Studios har til nå hatt bunnsolid framerate, og forventet i alle fall ikke noe mindre fra Bungie.

 

Lyden er meget bra, stemmene er veldig klare (selv om det later til å være noe litt galt med posisjonering av noe audio; stemmer blir høyere dersom jeg går lenger vekk fra en person og slike merkelige ting), men som folk har kommentert her synes jeg de drar ut basunene litt vel ofte. Litt mer variasjon i musikken kunne vært fint, selv om Halo har et knallbra soundtrack.

 

Det jeg føler at får Halo 3 til å stå ut fra røkla er egentlig cutscenene, som er godt regissert og fin voice acting. Synes de har har lagt langt mer i det enn mange andre spill gjør, og er en god måte å fortelle historien på.

 

Har ikke begitt meg i gang med multiplayerdelen ennå (jeg har ærlig talt ikke noe til overs for drittunger på 13 som konstant bedriver trash-talk. Hadde faktisk håpet at TrueSkill og ved å velge en annen Live-gruppe enn Hardcore ville unngå mange av disse, men jeg blir stadig matchet opp mot idioter i andre spill.) og ettersom jeg har slingrete aim med analogstikkene vil jeg nok bli veislakt på Live ;) Kommer nok uansett til å bruke mye av helgen på å forsøke å skyte min vei gjennom massene på Live, så vil nok ha et bedre inntrykk av denne delen etter det. Er dog meget stor fan av co-op, og er strålende fornøyd at det er lagt til.

 

Tror nok Halo 3 er et ganske solid kjøp, og på tross av enkelte småfeil og irritasjonsmomenter. Spillet har i min bok en mellom 7 til 8 ute av 10.

Dette var mitt førsteintrykk av Halo 3, får håpe det bedrer seg litt når jeg får satt meg mer inn i spillet i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
er vel en av de som ventet litt mer. har ikke hatt tid til å spille meg i gjennom det men for min del var grafikken en nedtur. mener at gow går halo en høy gang.

9585155[/snapback]

 

 

Tja det der meiner eg vi kan diskutere lenge. For med Halo sin åpne områder, og heilt vanvittige bra detaljerte og nydelig utførte bakgrunner mot GeOW sin lukkede områder så blir det liksom ikkje heilt det samme heller. GeOW har ein meir imponerende grafikk som liksom smeller deg hardt i trynet fra første stund.

 

Syns begge spillene har nydelig grafikk jevnt over.

Lenke til kommentar

Det er vel liten tvil om at folk sitter litt skuffet tilbake etter å ha spilt halo3. De har nok hatt kjempehøye forventninger.

 

Selv er jeg ikke den store Halo fan'en, men jeg digger MP biten av det. Jeg holder nå på å runde Campain på Heroic og jeg må si at jeg er mer enn nok fornøyd med grafikken.

 

Det er en del scener gjennom spillet som gjør at jeg får ståpels! Vi snakker nydelig flyt, fin grafikk og fete lyder.

 

Synd at folk skal sitte igjen å være skuffet, for dette er ett bra spill....uten tvil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...