Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som bestilte noe tidlig i dag morgest? Hvis man ser hvilket ordrenummer det hadde og ser på ordrenummeret til en vare som nylig er bestilt kan man finne ut sånn ca hvor mange ordrer de har hatt så lenge denne eksplosive tirsdagen har vart.

9574371[/snapback]

Klokt sagt! Er det noen som har bestilt tidlig i dag da?

9574427[/snapback]

 

 

mellom 1414 og 1931- 355 ordre.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som synes HD2600XT-prisen ikke er lav nok? Synes prisen burde dumpes med 100-150kr mer.

9574428[/snapback]

Skal vi se.

De var billigst på markedet, så senket de prisen med 220 kr.

Nei, prisen er mer enn lav nok. Den skulle vært høyere.

 

Netshop er det mulig å få satt opp prisen på HD2600XT med 100 - 150 kr?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Tilbuds prisene ligger ikke på alt? Q6600 har normal pris..og ikke timesprisen,..

9574502[/snapback]

 

Den gjorde faktisk det etter timesprisen også, men det ble rettet opp etterhvert.

Har sendt mail og spurt om jeg kunne få den rimeligere, men har ikke mottat noe svar. De har sikkert mere enn nok å gjøre nå uansett :)

Lenke til kommentar
Tilbuds prisene ligger ikke på alt? Q6600 har normal pris..og ikke timesprisen,..

9574502[/snapback]

 

Den gjorde faktisk det etter timesprisen også, men det ble rettet opp etterhvert.

Har sendt mail og spurt om jeg kunne få den rimeligere, men har ikke mottat noe svar. De har sikkert mere enn nok å gjøre nå uansett :)

9574527[/snapback]

Ja, det gjelder noen ting har jeg lagt merke til..Kjipt at ikke q6600 fortsatt er ute:)

Lenke til kommentar

Wow, må si meg imponert over netshop sin kundebehandling, spesielt mtp at det er en dag som dette. Stian var rask med å svare, og det med visa kan dere glemme. I tillegg skal han nå prøve å fikse det slik at ørepluggene mine blir sendt sammen med den bærbare PC-en min, som er til rep, slik at jeg slipper frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...