Gå til innhold

Leter etter ett spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Resident Evil er bra, alle bortsett fra 4'ern  :thumbdown:

9551711[/snapback]

Enig. Eller 4'ern er jo ikke dårlig, men de eldre spillene er bedre.

9551801[/snapback]

Alle er kjempebra, fireren inkludert.

Skrevet

9551711[/snapback]

WAS? RE4 er jo et av tidenes beste spill! Anbefaler RE4. Veldig moro med 0-3 og CVX også dog. I alle fall om man vil forstå hele historien.

Skrevet
jeg leter etter et spill der man skal gå rundt å drepe zombier!

9548742[/snapback]

Husker du hvor du hadde det sist da? Har du sett under sofaputene? :hmm:

Skrevet

9551711[/snapback]

WAS? RE4 er jo et av tidenes beste spill! Anbefaler RE4. Veldig moro med 0-3 og CVX også dog. I alle fall om man vil forstå hele historien.

9556382[/snapback]

Min mening har sikkert noe å gjøre med at 4'ern ikke lignet på de andre spillene i det hele tatt. Og bossene var underholdende, men de og merchants og så videre ødela stemningen helt. Dessuten er det jo ikke zombier man dreper i det spillet :) Resident Evil 1 2 3 er derimot skikkelig zombie spill.

Skrevet (endret)

9551711[/snapback]

Jeg likte nummer 4, men RE 1 og 2 syns jeg var heller uinteressante affærer (RE3 har jeg ikke prøvd, så det kan jeg ikke uttale meg om). For all del, de var ikke dårlige, bare litt... kjedelige. Men nå skal det sies at jeg er ikke særlig begeistret for zombiefilmer, så det kan kanskje forklare hvorfor jeg ikke likte dem.

Uansett:

Resi-serien, Dead Rising og Doom 3 er nevnt, hvilke andre zombieslaktespill finnes det? Land Of The Dead: Road To Fiddler's Green (eller hva det nå enn het), kanskje?

Endret av Lodvgs1
Skrevet
Stubbs The Zombie!

9555636[/snapback]

Da er du zombien :wee:

9597464[/snapback]

Men det er jo fremdeles et kongespill da :p

Savner Stubbs The Zombie :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...