Gå til innhold

Halo3 på Elkjøp 399kr!


xFreakyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mens Spaceworld har sikkert 599 - 699kr for dette så kommer Elkjøp med 399kr  :thumbup:   Elkjøp er helt super på Spill priser!

9549434[/snapback]

 

Jasså så hvordan vil du forklare att på Elkjøp så koster MOH Airborne 599 mens på både EB Games og Spaceworld så koster samme spillet 499,-

 

Det att Elkjøp kjører såpass lav pris på Halo3 er att det er den største tittellen som kommer i år og att de ikke har spill som hovedsalgklisje. Forøvrig vill Halo 3 ligge på 549 både på EB og Spaceworld i alle fall her i byen.

9549742[/snapback]

 

 

vel det visste jeg ikke. men de fleste jeg spill jeg ser på Spaceworld er dyrere der enn andre steder. og det er fordi Spaceworld må tjene på spill.

Lenke til kommentar

Faen at jeg ikke skulle se dette før da!

 

Kjøpte på absoluttspill.no i håp om å få det på Tirsdag, til en drøy hundrelapp mere. Men noe sir meg at det skal holde bra å få sendt ett brev fra kongsberg til Ålesund på en dag. Eller kanskje det går. Er litt usikker.

 

Noen som bor nord for Ålesund som har fått spillet dagen før?

 

Mailen:

Kommentar til din ordre:

Takker for din bestilling.

 

Spillet er på lager og vil bli sendt mandag 24.07.2007, slik at spillet forventes å være fremme på release.

 

Håper du blir fornøyd.

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

Ååååå der kjenner jeg at det ble en liten t-skje blødt i bokseren. Noe sir meg at jeg kan være heldig å få spillet allerede tirsdag. Sweeeeeet :w00t:

 

Får jeg dette spillet på tirsdag, har absoluttspill.no sikret seg en trofast kunde! Da skal jeg garantere at jeg kjøper resten av spilla mine hos de!

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

For å si det sånn:

 

Vi er blitt pumpet fulle av informasjon rundt hvor mye vi må bestille og hvor viktig denne tittelen er i alle kanaler internt, mao BURDE samtlige Elkjøpbutikker ha bestillt denne varen i bøtter og spann!

 

Det er iallefall gjort på min butikk :).

 

Er nok ingen elkjøper som kommer til å ha nattåpent, for de som lurte på dette.

Lenke til kommentar
Ååååå der kjenner jeg at det ble en liten t-skje blødt i bokseren. Noe sir meg at jeg kan være heldig å få spillet allerede tirsdag. Sweeeeeet  :w00t:

 

Får jeg dette spillet på tirsdag, har absoluttspill.no sikret seg en trofast kunde! Da skal jeg garantere at jeg kjøper resten av spilla mine hos de!

9550489[/snapback]

 

Jeg får det på tirsdag fra Absoluttspill ;) dem sender det på mandag og det tar 1 dag til meg som bur i nærheten av Haugesund :)

Lenke til kommentar
hvorfor ikke bare kjøpe en 360, du blir garantert fornøyd:) 720 skjer jo ikke, 360 er en sirkel hva blir 720 da? 8tall?

9548535[/snapback]

720 grader blir 2 ganger helt rundt :)

 

Er spent på hvor mange kopier butikkene vil få inn. Min lokale Elkjøp-sjappe åpner klokka 10, og skoledagen min på onsdag slutter klokka halv 12. Krysser fingrene for at det holder.

De har tross alt brukt 1 måned på å lage alle spillkopiene, så man skulle tro det er nok til alle, men så er det jo også Halo 3 ...

Lenke til kommentar
Noen som bor nord for Ålesund som har fått spillet dagen før?

9550453[/snapback]

Bor i Grong - fikk Oblivion dagen før hos AbsoluttSpill. Samme med Tony Hawk's Project 8.

 

Grong ligger i Nord-Trøndelag.

9550478[/snapback]

bra har bestilt fra abosolutt eg og, bor i namsos så vist du får tirs. burde eg og få det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...