Gå til innhold

Premium med HDMI kommer NÅ - ny pris..


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper de kommer i starten av neste uke. Vet ikke om jeg klarer å vente enda en uke for å kjøpe X360, selv om jeg vet det er bedre pga bedret kjøling.

 

Dessuten vil jeg gå glipp av CoD 4 betaen hvis jeg venter  :hrm:

9549016[/snapback]

Hvis ikke elkjøp får inn de nye modellene innen onsdag blir jeg sjokkert, er jo ganske idiotisk hvis alle elkjøp butikkene er tomme for 360'er når Halo 3 kommer ut

9549089[/snapback]

 

Ja der sa du noe.. det hadde vært driti ut! Men tipper de kjører 399,- fordi de tenker de kommer til å ta inn igjen ganske manger penger på 360 salg.. så de får nok ordnet det..

Lenke til kommentar

Det kan godt hende varen ikke kommer til samme dato som halo3.

 

Nå er det ikke noe sted vært planlagt at HDMIversjon skulle komme samtidig med halo3, det bare ble sånn at de kom mer eller mindre samtidig :). Så det kan faktisk være slik at elkjøpbutikkene ikke har xbox360 inne onsdag morgen.

 

Og ang det å tjene penger, så er det ikke slik at det viktigste er å tjene penger på xbox360maskinen - det viktigste er å selge den til riktig pris. Både maskinen og halo3 :).

Lenke til kommentar

HDMI=digital overføring av lyd og bilde. VGA kabelen er analog overføring av bare bilde. Bortsett fra at jeg har hørt at VGA kabelen på xbox360 gir litt blassere farger i forhold til f.eks. komponentkabelen så vet jeg ikke om du vil se forskjell. Dvs det kan hende du ser litt forskjell om du har en TV på 40" eller mer, kanskje. Så blir det jo mindre kabelrot da.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
HDMI=digital overføring av lyd og bilde. VGA kabelen er analog overføring av bare bilde. Bortsett fra at jeg har hørt at VGA kabelen på xbox360 gir litt blassere farger i forhold til f.eks. komponentkabelen så vet jeg ikke om du vil se forskjell. Dvs det kan hende du ser litt forskjell om du har en TV på 40" eller mer, kanskje. Så blir det jo mindre kabelrot da.

9554770[/snapback]

 

Det er heller tilfellet at komponent-kabelen gir litt mer overmettede farger enn HDMI utgangen. HDMI signalet er så korrekt bilde som du kan få ut av 360-en, men en del foretrekker komponenten siden man får inntrykket av at fargene er blassere på HDMI-en.

Lenke til kommentar
Deilig timing, hadde tenkt til å kjøpe premium nå.

9564714[/snapback]

 

Eg bestilte meg ein Premium forirge torsdag, så kom denne nyheten i helga :p Flott timing, er vel ikkje noe nytt når det gjelder meg. 10 dager ca etter at eg kjøpte med PS3 fra statene kom prisreduksjonen :whistle:

 

Eg overlever tror eg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...