Gå til innhold

Leser du brukermanualen til spill ?


Gjest Slettet+981287349

Leser du brukermanualen til PC-spill ?  

184 stemmer

  1. 1. Leser du brukermanualen til PC-spill ?

    • Ja
      79
    • Nei
      105
    • Spiller kun arcade
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manualer er jo kos...ikke fordi de pleier å være nødvendige men for det somregel er det første håndfaste 'beviset' at jeg endelig har fått fatt i et spill jeg har ventet på.

Når jeg kjøper et spill så pleier jeg ofte å kjøpe meg noe mat mens jeg smygleser litt i manualen før hjemturen. Resten leses under installasjonen og på doringen.

 

Forøvrig så leser jeg aldri 'the legalities', så kunne nok spasert inn i en lei felle der om noen var onde :p

Endret av Toxin
Lenke til kommentar
Ja det ligger vell i emnetittel, pleier du å lese avtalen mellom bruker å selskap, og manualen som følger med ?

 

personlig så gjør jeg ikke det.

9542819[/snapback]

Manualer er ikke hva de engang var. Jeg husker Sierra pleide å levere ganske bra saker i det området. Dungeon Master (til Amiga) ga deg vel en bok med bakgrunnshistorie og det hele, og den var verdt å lese. Mange spill krevde også en god manual, slik som strategispillene til SSI, for at man skulle forstå hvordan spillet skulle spilles, men spillene er blitt mer tilgjengelig i dag.

 

Så alt i alt setter jeg pris på en god manual, men det er ikke mange nye spill som har slike. CE/LE-editions har jo dette av og til da, og de pløyer jeg gjennom med glede. :)

Lenke til kommentar
Ja det ligger vell i emnetittel, pleier du å lese avtalen mellom bruker å selskap, og manualen som følger med ?

 

personlig så gjør jeg ikke det.

9542819[/snapback]

Du spør jo ikke om det samme i emnetittelen og her.

 

Mener du brukermanualen eller EULAen?

 

Edit: Regner med de fleste bare leser manualen som følger med, og ikke EULAen.

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...