Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er gal etter min penis


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens, dette er fakta. Det å bli sugd hverdag er som å spise Grandiosa hver eneste dag og til slutt mister en lysten. Det blir mer som en plage enn nytelse. Nå tar det faen meg 3 timer før jeg får utløsning. Og hun suger som bare det. Så bruker hun tunga si som en valp og sleiker sæden min. Jeg kan ikke be henne stoppe for da kan hun bli såret og tro at jeg ikke lenger føler henne tiltrekkende. Hun er ganske pen og søt. Jeg spurte henne om du liker å gjøre det, hun sa jeg elsker pikken din og kysset den mens hun fortsette å suge meg....... :no:

 

Jeg føler at hun drar ut energien fra penisen min. :ohmy:

Lenke til kommentar

Kan ikke helt bestemme meg for om dette virker sant eller ikke, men bare gjør det på det måten som alle andre sier. Fortell henne at det blir litt for mye. også kan du også gi henne ett eksempel. F.eks: Du vet hvordan det er hvis man drikker brus og spiser godteri hele tiden? Det blir liksom ikke like stort.

 

Du får bare håpe på at hun forstår.

Lenke til kommentar
Kan ikke helt bestemme meg for om dette virker sant eller ikke, men bare gjør det på det måten som alle andre sier. Fortell henne at det blir litt for mye. også kan du også gi henne ett eksempel. F.eks: Du vet hvordan det er hvis man drikker brus og spiser godteri hele tiden? Det blir liksom ikke like stort.

 

Du får bare håpe på at hun forstår.

9540854[/snapback]

Kanskje hun gjør det fordi hun tror alle gutter er så keeg på sex og kos heletiden, noen er nokk det.. Men ikke alle ;)

 

Gjør det du liker, og lik det du gjør :cool:

Lenke til kommentar

Trådstarter burde slutte å skrive tekster som erotiske noveller. Du trenger ikke beskrive alt, det hadde vært nok å si at "dama suger meg hver dag uten at jeg har lyst."

 

Ser du forskjellen på det og "dama stormer inn døra, drar ned joggebuksene med et raskt trekk, tar kuken i hånda og legger hennes fyldige lepper rundt kukhodet. (...) Når hun er ferdig sleiker hun opp sæden med sin varme deilige tunge. Jeg liker ikke dette."

 

Uansett, bare si at du ikke har lyst.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...