Gå til innhold

Sniktitt på Football Manager 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt off-topic, men er det noen som har greie på hva FM bruker av cpu/grafikkkort/minne, bare leker med tanken om å la FM surre å gå, mens jeg spiller wow, er jo ganske ofte lange pause i FM, hehe :)

9535725[/snapback]

 

Jeg spilte i allefall fm06 eller fm07 og wow på samme tid uten problemer. Rekner med jeg skal klare kjøre fm08 og et annet spill viss det blir aktuelt.

Lenke til kommentar

Jeg er selv spent på dette spillet. Et (par) spørsmål til artikkelforfatter. I tidligere FM så har det jo vært bilder på mange av spillerne. I år skulle de jo begynne med en slags face generator. Er dette BARE på regensene, eller er det også lagt til slike fjes på de spillerne som hadde bilder med tidligere (sånn som stallen til Plymouth etc)? Har du fått sjansen til å se om det faktisk er forskjeller på fjesene i Facegen? Det ble jo nemlig også lovt at om en spiller trente for lite og spiste for mye skulle man kunne se det på fjeset til denne spilleren, og det samme når han ble eldre.

 

Ser fjesene like urealistiske ut som de gjorde på de første screenshotsene?

Lenke til kommentar

De fjesene er du ikke ofte du ser i den versjonen jeg sitter med. Så en trener som hadde det, og det var ikke akkurat noe vakkert syn.

 

Det blir spennende å se hvordan dette fungerer i den endelige utgaven, men det kan fort ende opp med å bli en gimmick.

 

Når det gjelder ekte bilder, er det enkelte spillere som har det. David Beckham er et eksempel.

Lenke til kommentar

Klubblag virker å ha ekte navn og spillere i Tyskland. Landslaget er litt mer ute å kjøre.

 

Laveste divisjon i Norge er 2. divisjon, ja.

 

Du har et veldig godt poeng med LA Galaxy og Beckham, MartinF. Ser ikke ut til å være mulig å drifte den klubben. På spillet tjener Becks £ 56 000 i uka, mens Galaxy har £ 304 000 på bok. Blir hardt. :)

 

Beckham har for øvrig en klausul i kontrakten som lar ham gå om noen byr £ 53 millioner for ham, hehe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...