Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel er råbra!


Anbefalte innlegg

Siden det er så mange her inne som klager over ISP'en sin så vil jeg bare si noen godord om min!

Helt supert! Har en kompis som sliter med telehor, der han betaler 550kr hver måned for 704...og hva får han? jo, det ligger mellom 500 og 600 kbps.

 

Og så meg: betaler 332 kr hver måned for 704 kbps og ligger på en 735 kbps...veldig stabilt, har aldri vært nede. Fungerer som en DRØM!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det er så mange her inne som klager over ISP'en sin så vil jeg bare si noen godord om min!

Helt supert! Har en kompis som sliter med Telenor, der han betaler 550kr hver måned for 704...og hva får han? jo, det ligger mellom 500 og 600 kbps.

 

Og så meg: betaler 332 kr hver måned for 704 kbps og ligger på en 735 kbps...veldig stabilt, har aldri vært nede. Fungerer som en DRØM!

 

En temmelig uvanlig melding, noen som er fornøyd med ISP'en sin :) Men her skal det legges til at jeg også er meget fornøyd med NGT. Dønn stabilt og sjelden problemer.

Lenke til kommentar

Får vel hive meg på. Superfornøyd. Fast ip og gode greier. Kundeservice har jeg kun ringt til en gang, da jeg flytta. Gikk kjapt og smertefritt. Betalte faktisk ingenting for flyttinga heller, men det må ha vært en feil. Har opplevd nedetid en gang på to år, det var en time en søndag i sommer.

Lenke til kommentar

ngt ruler, telenor suger. Hvertfall mitt syn foreløpig.

 

Har 1024/512, drit fornøyd, aldri hvert nede sikkelig, et par ganger det har gått veldig treigt, men ellers helt knirke fritt.

Ulempen er supporten da som jeg ikke orker å vente på for å åpne routeren med passord.... :shrug: , satte heller opp en ftp server med programmet som konfigurerer cisco routeren....

Lenke til kommentar

Vel, må vel bare si at jeg er veldig fornøyd med Charlie linja mi. Alltid fått det jeg betaler for, og veldig skjeldent problemer. Eneste er vel at dns serveren har vert nede et par timer noen ganger, men ingen ting som ikke kunne fiksest med en utvidet dns server liste.

 

Go NGT! :D

Lenke til kommentar
Siden det er så mange her inne som klager over ISP'en sin så vil jeg bare si noen godord om min!

Helt supert! Har en kompis som sliter med Telenor, der han betaler 550kr hver måned for 704...og hva får han? jo, det ligger mellom 500 og 600 kbps.

 

Og så meg: betaler 332 kr hver måned for 704 kbps og ligger på en 735 kbps...veldig stabilt, har aldri vært nede. Fungerer som en DRØM!

 

 

 

-Har hatt NGT i snart 2 år. Kan huske en gang med "nedtid" det varte i ca 5 minutter. Jeg ligger også på 730+kbps.

 

Veldig veldig fornøyd er jeg rett og slett.

Lenke til kommentar

Jeg får vel hive meg på jeg også da. Har hatt NGT i rundt 2 år og har aldri opplevd nedetid. Får også 730kb/s.

 

Nå har jeg ikke brukt supporten til NGT noe på en stund, så jeg kan ikke si noe om servicen. Men Telenor er ikke noe bedre enn NGT her. Tar like lang, eller faktisk lengre tid enn NGT. (Onkelen min fikk seg nettopp ADSL derfra. Var VELDIG misfornøyd med servicen.) Telenor har også en mye dårligere løsning (synes jeg) siden de ikke bruker ekstern router.

 

Med andre ord: Nextgentel er dritbra! :yes:

Lenke til kommentar

jeg har bluecom jeg da, men den har bare vært nede 3 timer på en periode på 12 måneder da. (da den er nede så kan jeg surfe med 14.4kbps hastighet) så jeg klager ikke på oppetida, men jeg trenger mere fart ut (har 1024/256) - skulle likt å fått til en deal med bluecom om å få foreks 1024/512 eller 1024/1024 adsl imot tilegg i prisen...)

 

NGT virker bra så lenge du får utstyret dems da, en kompis av meg bestilte NGT men fikk det 7 måneder etter han bestilte det. hehe... men han er superfornøyd nå da.. :D

Lenke til kommentar
Siden det er så mange her inne som klager over ISP'en sin så vil jeg bare si noen godord om min!

Helt supert! Har en kompis som sliter med Telenor, der han betaler 550kr hver måned for 704...og hva får han? jo, det ligger mellom 500 og 600 kbps.

 

Og så meg: betaler 332 kr hver måned for 704 kbps og ligger på en 735 kbps...veldig stabilt, har aldri vært nede. Fungerer som en DRØM!

Yup vi er heldige som bestilte hos NGT!!! Tro at eg skulle bestille hos Telenor men så møtte eg en som eg kjenner som jobber der og han sa at han kunne skru opp hastigheten min en sjelden gang. Angrer ikke. Har forresten ikke hatt down time ever siden eg fikk ADSL.
Lenke til kommentar
jeg har bluecom jeg da, men den har bare vært nede 3 timer på en periode på 12 måneder da. (da den er nede så kan jeg surfe med 14.4kbps hastighet) så jeg klager ikke på oppetida, men jeg trenger mere fart ut (har 1024/256) - skulle likt å fått til en deal med bluecom om å få foreks 1024/512 eller 1024/1024 adsl imot tilegg i prisen...)

 

NGT virker bra så lenge du får utstyret dems da, en kompis av meg bestilte NGT men fikk det 7 måneder etter han bestilte det. hehe... men han er superfornøyd nå da.. :D

 

Hehe deal om ADSL 1024/1024...Kalles vel SDSL det ja. De tilbyr det faktisk!

Lenke til kommentar
Og så meg: betaler 332 kr hver måned for 704 kbps og ligger på en 735 kbps...veldig stabilt, har aldri vært nede. Fungerer som en DRØM!

 

Er du student, er det enda bedre. Har 2mbts til 398,- i måneden ved Universitetet i Bergen. Hvis ikke det er bra tilbud, så vet ikke jeg!

:woot::woot::woot: (3 ganger hurra for NGT!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...