Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel er råbra!


Anbefalte innlegg

Har NGT selv, 2Mbit ned , er fornøyd med hastighet og ping til hvorsomhelst i verden.

Men den kundeservice telefonen suger, ikke når du først får hjelp, men at du nesten helt konsekvent må vente nærmere en time før du kommer igjennom.

 

Jeg måtte ringe den en 8-10 ganger når jeg fikk abbonnementet da bredbånnsruteren ikke fungerte.

Ikke fungerte den nye jeg fikk heller.

 

3 ruteren fungerte, og har vært megafornøyd siden.

 

Lassew

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for noen uker siden var nettet nede i 10 dager, i de 10 dagene ringte jeg til NGT sikkert 20 ganger, aldri fant de noe feil, de fikk bravida til og feilsøke linja, men det var ikke noe feil. Jeg fikk så ny router 3335(tror jeg) Det funka helt fint, fikk rekninga der var ikke de 10 dagene trekt fra, så jeg ringte og fikk mail i retur "Vi beklare .... som kompensasjon skal vi oppgradere hastigheten i 2mnd" rekner med det blir 2mbit da?

 

+ med NGT : Bra innutfart

- Med NGT : kundeservice, firewall(i enkelte tilfeller)

 

Men anbefaler NGT på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Ingenting å utsette på NGT, nei! Linja er dønn stabil, regningene kommer når de skal, som de skal. Hadde problemer med en faktura i begynnelsen fordi JEG rota litt med registreringen (laaang historie) men sammen med en kjempehyggelig kundeservice var det ingen problem å få ordnet det, til og med etter at det hadde gått til Lindorff!

 

Viva la NGT?

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med min NGT delta linje til 450,- i månenden (ntnu tilbud) Har ingen problemer med ngt og fakutara. De har en genial purretjeneste på mail syns jeg. Det er jo en glede å betale regningen deres.

 

Mange forveksler NGT sin kunderservice med problemer med linjer (som telenor har lagt), eller treghet i bravida systemet som er eid av telenor.

Lenke til kommentar

Har en 8032kbit/864kbit linje som står her å puttrer jeg også, hastigheten er(eller rettere sagt var) 800-900kB/s ned og 95-100kB/s ut, men nå nylig satte modemet ned hastigheten til 6786kbit/864kbit og jeg får bare 700-750kB/s, og jeg klarer ikke få den stort høyere enn dette lenger. Merkelige greier.

 

Jeg har relativt god erfaring med NGT sin kundeservice også, lengste jeg har ventet er kansje 10 minutter, og de på kundeservicen har alltid vært hyggelige og fått orden på ting kjapt, eneste jeg har å utsette på dem må vell kansje være at de fleste snakker bæærgænskt :p

 

Men er godt fornøyd ja, selv om jeg skifter til Lyse snart.

Lenke til kommentar

jeg er helt enig i at ngt har ganske bra download og upload til en veldig bra pris, men det hjelper lite når kundebehandlingen er så dårlig. ngt bør tenke litt mere på kundene sine, for hvis ikke så tror jeg at kundene vil rømme til andre levrandører, det er jo ganske mange nye levrandører som er på markede nå, så det er snakk om tid før alle får bredbånd til en billig penge, og da vil ngt miste en god del kunder.

noen vise ord : har du blitt behandlet dårlig et sted, så kommer du alldrig tilbake. det er synd men sånn er det i virkligheten. skamm dere ngt det er kundene dere lever av, det virker som om dere har helt glemt det. :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
- Med NGT : kundeservice, firewall(i enkelte tilfeller)

 

Du fikk oppgradert hastighet i 2mnd fordi de glemte å trekke fra 10 dager, og du er misfornøyd med kundeservice? Tough customer..... :o

 

Det var deres feil det var nede, ringte mer en 10 ganger uten at de fant noe, sitte i tilf og høre på den kjedlige vente musikken i kvarter etter kvarter, tar som regel opptil en time!

 

Men har enda ikke fått det oppgradert, har bare fått mail om at jeg skal få det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...