Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel er råbra!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig ikke så mye å klage over ang. Telenor heller! :D

Har nå hatt 384/128 linjen (450,- pr. mnd.) i snart et år og har ikke noe negativt å komme med! Stabilt er det.. Gode resultater på Itavisen har jeg også.

 

Men jeg vurderer riktignok å bytte til Bluecom ute i februar, da bindingstiden har gått ut, og samtidig oppgradere linjen til 700. Dessverre har jeg ikke tilgang til Nextgentel :(

Lenke til kommentar

Vel.. Ikke så mye som ditt lille eksempel viser! Den prisen du har oppgitt tviler jeg nemlig på at er tilgjengelig for allmennheten!

 

Og siden jeg som sagt ikke har tilgang på Nextgentel, så synes jeg ikke prisen er så ille. Ca. kr. 50,- mer pr. mnd. enn de fleste andre.

 

Uansett så blir det nok bytte til Bluecom, men jeg er ikke helt tilhenger av å betale 6 mnd. på forskudd til dem!

Lenke til kommentar

Da får vel jeg hive meg på bølgen, og si at NGT suger hard kukk.. Rett og slett.. Kan ikke få sagt hvor mange ganger jeg har sittet og ventet på kundeserice, for og snakke med folk som mangler kompetanse.

Kan forøvrig si at grunnen til at jeg har ringt, er at mitt Charlie abo ligger for tiden på ca 200/512kbit (up/down)..

 

De sier at det kan være noe galt med kobberparret mitt, og derfor skulle de få meg over på delt acces, slik at vi kunne få testa det andre parret, men det er akkurat 4 uker siden jeg ringte inn nå, og har enda ikke hørt noe..

 

Men for all del, ngt er flott om det først funker, men det er vel for mye for langt? :grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
Siden det er så mange her inne som klager over ISP'en sin så vil jeg bare si noen godord om min!

Helt supert! Har en kompis som sliter med Telenor, der han betaler 550kr hver måned for 704...og hva får han? jo, det ligger mellom 500 og 600 kbps.

 

Og så meg: betaler 332 kr hver måned for 704 kbps og ligger på en 735 kbps...veldig stabilt, har aldri vært nede. Fungerer som en DRØM!

 

skjønner ikke hvor du får 332 kr fra, ser at den billigste linja deres koster 448 kroner : http://www.nextgentel.no/shared/documents/...ent.asp?Doc=616

Lenke til kommentar

Er du student, er det enda bedre. Har 2mbts til 398,- i måneden ved Universitetet i Bergen. Hvis ikke det er bra tilbud, så vet ikke jeg!

:woot::woot::woot: (3 ganger hurra for NGT!)

 

Er selv student i Trondheim har her hatt 10Mbit/10Mbit linje i 3år. Koster nå 120 kr mnd, kostet 100kr før, men er ganske fornøyd for det. Skulle gjerne har 100Mbit... :roll:

 

Gruer meg fælt til å flytte tilbake til Oslo, Dagens "bredbåndtilbud" Er jo helt elendig! :( Får håpe det er blitt bedre om et par år når jeg flytter tilbake..

Lenke til kommentar

 

Er selv student i Trondheim har her hatt 10Mbit/10Mbit linje i 3år. Koster nå 120 kr mnd, kostet 100kr før, men er ganske fornøyd for det. Skulle gjerne har 100Mbit... :roll:

 

Gruer meg fælt til å flytte tilbake til Oslo, Dagens "bredbåndtilbud" Er jo helt elendig! :( Får håpe det er blitt bedre om et par år når jeg flytter tilbake..

 

koster 150 inkl. telefon her i oslo (studentby), når jeg er på besøk hos foreldrene er det modem som gjelder :-?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte å sende dere denne tråden selv. Dere har et kjempegodt produkt. Har selv 2/1 Mb linje og er superfornøyd. Får alltid den hastigheten jeg betaler for, og har hatt bare 10 min nedetid. Det var da jeg byttet fra Bravo til Delta, så det må man jo bare regne med.

 

Dersom supportventetiden blir litt bedre er jeg fornøyd med alt (bortsett fra Messenger som ikke liker NAT-opplegget i Netopiaen).

 

Hugo

Lenke til kommentar

Dette ble en veldig søppel-aktig tråd, syns jeg :grumpy:

 

MEn når det er sagt så er jeg enig i at NGT roxx00rz j00r boxx00rz

Har hatt en 704/390 linje fra NGT i snart to år og den har vært nede en eneste gang. Veldig stabil.

 

HAr gode erfaringer med kundeservicen også. Føkket opp ruteren min engang (:oops:) og da sa de jag bare skulle stikke oppom kundeservice og få det fikset mens jeg ventet. Dette var klokken 9 på kvelden eller no... Keep up the good work! 8)

Lenke til kommentar

Jeg er også fornøyd med NGT! Har så langt bare hatt det i en uke, men så hadde jeg Telenor før.. Det eneste jeg er litt missfornøyd med er hastighetsmåling gjort på itavisen.no. Har enda ikke kommet over 2000.. Ligger på 1900, noe som er godt under 2048 som jeg har kjøpt... Noen som har en løsning eller forklaring på det?

Lenke til kommentar
Får vel hive meg på. Superfornøyd. Fast ip og gode greier. Kundeservice har jeg kun ringt til en gang, da jeg flytta. Gikk kjapt og smertefritt. Betalte faktisk ingenting for flyttinga heller, men det må ha vært en feil. Har opplevd nedetid en gang på to år, det var en time en søndag i sommer.

 

Hvor lenge er det siden du flyttet? Jeg trodde også at jeg slapp unna flyttegebyr, men det dukket opp på siste regningen nå i januar, flyttet i oktober..

 

Glemte å si at jeg er kjempefornøyd jeg også :woot:

 

Andy

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Er ganske fornøyd, men etter eg fikk ny router netopia 3335 eller noe slikt har det ikke funket med FTP servere.

Og linux boxer på ngt linjer går ikke helt, har fjernet alt som heter NAT server og slikt men ikke sjangs og koble til ftp eller linux andre veier en over nettverket!

 

Skal ringe og snakke med de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...